Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kijken jullie hier wel eens....?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kijken jullie hier wel eens....?

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: kijken jullie hier wel eens....?

    Je moet je aanmelden om verder te gaan.
    Dat wordt een "no go".
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: kijken jullie hier wel eens....?

      Ik ben lid van de groep en kijk er wel eens naar.

      Maar ik verkies toch veruit de goeie ouwe BD_site!
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: kijken jullie hier wel eens....?

        Ik heb lidmaatschap aangevraagd maar snap niet goed waarom er nog een subforum moet bestaan. Iedereen loopt nu al weg naar facebook terwijl de kwaliteit daar heel wat minder is. Hier valt nog wat te leren maar op facebook leer je niet veel. Ofwel zijn ze veel beter ofwel heb je een overgrote meerderheid die minder dan middelmaat is maar die zeer content is van hun eigen kunnen en geen opmerking verdragen. Daarbij is de uploadkwaliteit ook veel minder. Daarentegen heb je soms wel meer kijkers en likes, dat mis je dan soms hier. Om niet de 45ste persoon te zijn die zegt dat je een foto prachtig vindt zou het soms gemakkelijker zijn om gewoon een like te kunnen geven.
        Last edited by evelynvancky; 12 september 2015, 22:46.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: kijken jullie hier wel eens....?

          Facebook, PFFF, veel te onhandig medium. Is daar niet voor gemaakt.

          Comment


          • #6
            Re: kijken jullie hier wel eens....?

            Facebook?

            Comment


            • #7
              Re: kijken jullie hier wel eens....?

              Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
              Ik ben lid van de groep en kijk er wel eens naar.

              Maar ik verkies toch veruit de goeie ouwe BD_site!
              ik ook'; maar het was dan ook maar een vraagje hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: kijken jullie hier wel eens....?

                Neen, en zal er ook nooit meer naar zien.
                Heeft helemaal geen toegevoegde waarde. Integendeel. onoverzichtelijk, onhandig, enfin, alles wat aan facebook en twitter en dergelijke vast hangt, zit.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: kijken jullie hier wel eens....?

                  Ene, Tuttel staat er alvast geblokkeerd....

                  Wat betreft er voor of tegen FB te zijn, velen die hier zijn vertrokken zijn daar te vinden, en bij de beperkte groepen als
                  Techno Babbel en Enkel voor Nikon en Fuji gebruikers, is het niveau stukken hoger dan hier op BD.
                  Wat betreft de gewone FB hoofdpagina, dat laat ik in het midden, maar in bepaalde besloten groepen valt wel wat te leren.
                  En dat zeg ik niet alleen omdat ik de oprichter van "Techno Babbel" ben, is tenslotte maar een groepje van 35 mensen met een technische achtergrond.

                  Comment


                  • #10
                    Re: kijken jullie hier wel eens....?

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Wat betreft er voor of tegen FB te zijn, velen die hier zijn vertrokken zijn daar te vinden, en bij de beperkte groepen als
                    Techno Babbel en Enkel voor Nikon en Fuji gebruikers, is het niveau stukken hoger dan hier op BD.
                    Kan me voorstellen dat zo'n kleine groepen zowel een voordeel als nadeel zijn. Bloedt dat niet snel "leeg"? Daarmee bedoel ik: verval je niet steeds in dezelfde discussie of is er na een tijdje eigenlijk niets meer te zeggen? Stel die vraag heel serieus. Ik stel me zo'n beperkte groep eerder voor als dezelfde vrienden die elkaar aan de toog zien, elke keer over hetzelfde praten, steriele discussies die eigenlijk nooit iets nieuws opleveren.

                    Ik vraag dit omdat een forum waar ik wel kom dat zich van een ander (groter) afgesplitst heeft dit probleem heeft. Bijna geen nieuwe leden, bijna geen nieuwe threads, heel weinig reacties. kortom een dooie boel. En dat meer dan 2000 leden. Vroeger (voor de splitsing) was er elke dag wel iets. Nu is het voldoende om eens om de week of twee langs te gaan. Langs de andere kant, als je iets heel specifieks nodig hebt dan krijg je daar wel de beste hulp. Dat is ook niet te ontkennen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: kijken jullie hier wel eens....?

                      Nooit of te nimmer kijk ik daar naar.
                      Ooit, jaaaren geleden, eens een korte tijd op FB vertoeft, maar nogal rap alles verwijdert en dat blijft zo tot in de eeuwigheid amen.
                      Hier op BD is ook niet alles koek en ei, maar er werd me vertelt dat je op FB een goed fotograaf bent van het ogenblik dat je een camera kan vasthouden en op het knopje weet te drukken... dat zegt genoeg voor mij.

                      Comment


                      • #12
                        Re: kijken jullie hier wel eens....?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Nooit of te nimmer kijk ik daar naar.
                        Ooit, jaaaren geleden, eens een korte tijd op FB vertoeft, maar nogal rap alles verwijdert en dat blijft zo tot in de eeuwigheid amen.
                        Hier op BD is ook niet alles koek en ei, maar er werd me vertelt dat je op FB een goed fotograaf bent van het ogenblik dat je een camera kan vasthouden en op het knopje weet te drukken... dat zegt genoeg voor mij.
                        Volledig mee eens, Djivan. Maar er zijn ook wel veel betere groepen en echt goede fotografen. Het hangt ervan af in welke groep je aansluit, soms is het echt wel huilen met de pet op maar je mag het niet veralgemenen.
                        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                        Comment


                        • #13
                          Re: kijken jullie hier wel eens....?

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Ene, Tuttel staat er alvast geblokkeerd....
                          heb ook een van die Tuttels geblokkeerd, maar er blijven er zoveel over.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: kijken jullie hier wel eens....?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Nooit of te nimmer kijk ik daar naar.
                            Ooit, jaaaren geleden, eens een korte tijd op FB vertoeft, maar nogal rap alles verwijdert en dat blijft zo tot in de eeuwigheid amen.
                            ........................................
                            Wij en onze leeftijdsgenoten, de gepensionneerden, zullen minder vlug geneigd zijn om op FB te gaan.
                            Het is eerder de generatie na ons die daar volop vertoefd.
                            Nu vraag ik me soms af of onze kleinkinderen, of achterkleinkinderen, nog op FB zullen willen komen ?
                            Gezien hun ouders daar ook vertoeven zal dat voor hun een reden zijn om er NIET te zijn.
                            Niet alleen om hun privacy te beschermen tegenover de "altijd alwetende en zich altijd met alles bemoeiende" ouders, maar ook omdat ze dat ouderwets zullen vinden, zoals ze hun ouders dikwijls ouderwets vinden.
                            Alternatieve vraag : Is (komt) er een gat in de markt voor iets vernieuwender?

                            23/09/2015: Door "omstandigheden" ben ik omgepraat geweest om mijn stokoude account op FB terug te activeren.
                            Last edited by Skitch; 23 september 2015, 10:34. Reden: Facebook
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #15
                              Re: kijken jullie hier wel eens....?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                              Wij en onze leeftijdsgenoten, de gepensionneerden, zullen minder vlug geneigd zijn om op FB te gaan.
                              Het is eerder de generatie na ons die daar volop vertoefd.
                              Nu vraag ik me soms af of onze kleinkinderen, of achterkleinkinderen, nog op FB zullen willen komen ?
                              Gezien hun ouders daar ook vertoeven zal dat voor hun een reden zijn om er NIET te zijn.
                              Niet alleen om hun privacy te beschermen tegenover de "altijd alwetende en zich altijd met alles bemoeiende" ouders, maar ook omdat ze dat ouderwets zullen vinden, zoals ze hun ouders dikwijls ouderwets vinden.
                              Alternatieve vraag : Is (komt) er een gat in de markt voor iets vernieuwender?
                              Waar heb dat nou voor nodig ? (dixit Sjef Van Oekel, of was het Barend Servet)
                              Last edited by toerist; 13 september 2015, 18:17.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X