Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minolta 7000 analoge camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • minolta 7000 analoge camera

    hallo iedereen
    ik hoop dat er mij iemand kan helpen ik heb namelijk en minolta 7000 gekocht mar nu zit ik met de vraag hoe ik de lichtmeter moet vinden want normaal is dat je onspanner half indrukken en door de zoeken kijken maar als ik dat doe gebeurt er niets dus is er misschien een andere mogelijkheid om je lichtmeter te activeren? en ps de lichtmeting zelf werkt pefect want als je hem op automatisch zet dan gaat diafragma en de slyitertijd zich automatich in de goede richting aanpassen.
    alvast bedankt

  • #2
    Re: minolta 7000 analoge camera

    De Minolta 7000 heeft geen lichtschaal in de zoeker zoals de andere camera's.
    Deze camera was specifiek ontworpen om automatisch te werken (vandaar dat je hem ook kon programeren met speciale kaartjes).

    Er is wel een aanduiding als je op M werkt.
    Tussen de sluitertijd en diafragma aan duiding verschijnen dan pijltjes (als ze beide branden is de belichting juist, als de onderste brand dan ben ja aan het onderbelichten, en als enkel de bovenste brand ben je aan het overbelichten).

    als je Engels wat ok is vind je er hier meer over (helemaal onderaan) : http://www.mir.com.my/rb/photography...ual/index2.htm
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment

    Working...
    X