Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

95 procent besparen op een Lightroom- en Photoshop video-tutorials en presets...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 95 procent besparen op een Lightroom- en Photoshop video-tutorials en presets...

    De 5 Day Deal is live: 3300 USD aan fotografie video-tutorials, Lightroom presets, Photoshop actions en meer van dat fraais voor slechts 127 USD. Ik heb de bundel al op voorhand kunnen inkijken en het is echt de moeite Meer nog, ik neem zelf 5 van de meer dan 70 uur video-training voor mijn rekening!
    De kans is groot dat je deze week rond de oren geslagen wordt met reclame voor de 5 Day Deal . Meer nog, ik zal flink mee doen op deze blog, Facebook en Twitter! De 5 Day Deal is namelijk een niet te missen opportuniteit om voor relatief weinig geld veel bij te leren over fotografie en beeldbewerki
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

  • #2
    Re: 95 procent besparen op een Lightroom- en Photoshop video-tutorials en presets...

    vraagje, indien ik dit aanschaf, ik veronderstel dat dit gedownload wordt....
    wat indien je het verliest door computercrash, virus
    en meer dan 1 computer hebt waar je het zou op gebruiken?
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: 95 procent besparen op een Lightroom- en Photoshop video-tutorials en presets...

      Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
      vraagje, indien ik dit aanschaf, ik veronderstel dat dit gedownload wordt....
      wat indien je het verliest door computercrash, virus
      en meer dan 1 computer hebt waar je het zou op gebruiken?
      Ik geloof dat je een maand de tijd hebt om alles te downloaden. Het is ongeveer 35 gigabyte. Je maakt er dus best een backup van.
      De meeste cursussen en boeken zijn downloads. Voor een paar cursussen moet je je registreren. Die bekijk je dan online.
      Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
      Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
      GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

      Comment


      • #4
        Re: 95 procent besparen op een Lightroom- en Photoshop video-tutorials en presets...

        is besteld zie, via jouw site mtw
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment

        Working...
        X