Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Repair café's, hoe zit dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Repair café's, hoe zit dat?

    Waar en wanneer zitten/houden ze een vergadering waarop ze herstellingen doen?
    Iemand ervaring met dergelijke diensten?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Repair café's, hoe zit dat?

    Dit zijn lokale initiatieven van gemeentes, steden.
    Misschien het beste te vragen aan de diensten van de gemeente.
    Bij ons, Buggenhout, is er over gesproken geweest tijdens de milieuadviesraad. We zouden dit ook willen opstarten en kijken uit hoe we dat kunnen doen.

    Hier kan je al aardig wat plaatsen en info vinden:

    http://www.repaircafe.be/nl/
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Repair café's, hoe zit dat?

      Ik dacht dat dit regelmatig plaats vond maar blijkbaar is dat maar een paar keer per jaar of zie ik dat verkeerd.
      Wim, ik woon in Mol.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Repair café's, hoe zit dat?

        Hangt af van waar je woont.

        Ik ben vrijwilliger in het Repair Cafe Vilvoorde en deze is maandelijks.

        Comment


        • #5
          Re: Repair café's, hoe zit dat?

          Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
          Hangt af van waar je woont.

          Ik ben vrijwilliger in het Repair Cafe Vilvoorde en deze is maandelijks.
          Ik woon in Mol.
          Maar er is zo weinig informatie op het internet te vinden.
          Waarschijnlijk moet ik mij in Mol, zoals Wim zegt, tot de gemeentedienst wenden.
          Sommige berichten stammen nog uit de jaren stillekens, die sites worden niet bijgehouden oftewel is het Repair Café allang opgedoekt.
          En helaas is Vilvoorde voor mij iets te ver en te moeilijk bereikbaar.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X