Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met presets in Lightroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met presets in Lightroom

    Heb hier een eigenaardigheidje.
    Heb verschillende presets gedownload van het net.
    Ik ben ze allemaal eens aan het uitproberen.
    Nu zijn er 4 die ik maar 1 keer heb kunne gebruiken.Als ik er nu dubbel op klik gebeurd er niets.Enkel een eerste keer wel.
    Iemand een idee wat dit kan zijn?
    Ik heb ze ook al verwijderd en terug geïnstalleerd maar dat helpt niet.
    RAAR!!!

    mvg
    Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
    schitterende maltwhisky op de kast

  • #2
    Re: Probleem met presets in Lightroom

    Pas op met die gratis presets, dikwijls haal je zo vuiligheid binnen. Mijn vorige versie van LR viel er altijd van plat, is eens een volledige catalogus kwijt geraakt daardoor. Ik ben ook een fervent verzamelaar van die gratis presets maar je komt dikwijls dezelfde tegen onder een andere naam en de kwaliteit gaat er soms serieus op achteruit.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met presets in Lightroom

      Dubbel klikken? Waar slaat dat nu op?
      Als je in de Developer module zit kan je OF scrollen over de preset en een preview zien, OF er op klikken en wordt de preset toegepast.

      Trouwens als je goeie presets zoekt, ga dan kijken op Lightroomkillertips. En gratis presets die vuiligheid binnenhalen, dat is weer iets voor PC zeker? Een preset heeft alleen invloed op de rechterkolom in LR, en dan nog alleen in Developer modus.
      Natuurlijk, met gekraakte software (en ik wil niemand betichten) is het resultaat niet te voorspellen. Maar dan is noch de preset noch LR de boosdoener.
      ...leeg...

      Comment

      Working...
      X