Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isle of Barra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Isle of Barra

    Groeten, Freddy
    http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

  • #2
    Re: Isle of Barra

    Al veel beter van u gezien, dit is echt geen SC foto.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Isle of Barra

      Hartelijk dank voor je visie Luc.
      Ikzelf heb het soms moeilijk om eigen foto's correct te beoordelen. Aan deze twijfelde ik. Omdat een aantal vrienden van mij hem wel mooi vinden (papieren versie) en ik wou het hier eens aftoetsen.
      Ook het feit dat er geen andere reacties zijn, is een bevestiging dat het om een middelmatig beeld gaat.
      Groeten, Freddy
      http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

      Comment


      • #4
        Re: Isle of Barra

        De bewerking is niet wat ik er van gemaakt zou hebben. Maar dat mensen dit toch mooi vinden, kan ik me best voorstellen.
        Gewoon een kwestie , hoe realistisch wil je het zien.
        De foto wordt overigens voor mij beter als je van boven een cm snijdt.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Isle of Barra

          Feddy, het feit dat uw standpunt hoger was dan de waterlijn maakt alsof het lijkt dat het water omhoog loopt.
          Mede door dat standpunt zijn er ook veel te veel uitgebrande delen in de foto.
          Had je naast de rotsblok gestaan, waar nu het bootje is vastgelegd, ben ik zeker dat u een veel betere compositie had gehad.
          De foto lijkt toch redelijk onnatuurlijk vind ik.
          U bent wel een sportieve kerel dat u mijn (te) streng commentaar zo gemoedelijk opneemt.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X