Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EF 300mm f/4 L IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EF 300mm f/4 L IS USM

    Wat vinden jullie van deze lens? Ik wil hem kopen, maar wil eerst een paar gebruikers horen wat ze vinden van deze lens.
    Alvast bedankt voor het antwoorden.

  • #2
    Ik heb de versie zonder IS en die is echt gestoken scherp, de versie met IS zou iets minder zijn maar daar heb ik nog niet mee gewerkt. Indien je de IS vandoen hebt zou ik ni twijfelen, anders kan je mischien zoals ik een 300mm F4 aan een zacht prijsje tweedehands vinden.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: EF 300mm f/4 L IS USM

      Ik gebruik met regelmaat de EF 300 f/2.8 met Image Stabilizer, en IS werkt echt super. Kost wel wat duiten extra, maar als je die toch nog in een oude sok op zolder hebt, zou ik de IS-versie pakken.

      Met de 300 f/4.0 heb ik verder geen ervaring, maar deze zal prima werken en heeft alleen wat meer zonlicht nodig dan een f/2.8. Kun je met een gerust hart aanschaffen, uitstekende keuze!

      Welke body gebruik je?
      Canon EOS 1D-mkIII, 15mm fish-eye f/2.8, 16-35mm f/2.8 L, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 70-200mm f/2.8 L IS, 400mm f/4.0 DO IS

      Comment

      Working...
      X