Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro 1 of iets anders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pro 1 of iets anders

    Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een Canon G3, ik ben daar zeer tevreden over, maar ik heb toch nood aan iets meer zoombereik. Binnen enkele weken vertrek ik naar China.
    Ik weet dat de prijzen daar veel lager zijn dan hier.
    Jullie voelen hem al komen: Welke kies ik? Zou ik durven kiezen voor een spiegelreflex?
    Ik neem vooral foto's op vakantie of op uitstapjes met familie en vrienden. Het moet allemaal snel en vlot werken, een foto nemen mag geen 'uren' tijd in beslag nemen qua instellingen enz. Ik heb wel graag een toestel dat een degelijke accu heeft die lang meegaat per oplaadbeurt.
    Voor geheugenopslag kies ik resoluut voor compactflash, dus veel andere merken vallen dan weg.
    Qua prijs wil ik aan het basismateriaal ongeveer €1000 besteden.

    Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
    Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

  • #2
    Hallo,
    Ik heb een goede maand geleden ook die keuze gemaakt en heb geopteerd voor een Nikon D70, een digitale spiegelreflex. Als je goed zoekt heb je er al één voor onder de 1000 euro (zonder lens) en ik heb hem gekocht voor 1249 euro met een lens DX 18-70;

    Groetjes Sven

    Comment


    • #3
      Probleempje is dan wel dat je met de kitlens zelfs niet in de buurt van het zoombereik van de G3 komt

      Wil je hetzelfde zoombereik en meer (met zelfde of zelfs wat mindere lichtsterkte) dan zul je wat meer dan €1000 kwijt zijn...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment

      Working...
      X