Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

American Beauty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • American Beauty

    Zal gewoon sportief het spel meespelen en af en toe ook eens een beeld posten.

    En ditmaal met fatsoenlijke uitleg over het beeld.

    Beeld is gemaakt met enkel flitslicht.
    De auto stond geparkeerd in een zeer donkere loods en het betreft een werk waarbij er een filmisch effect moest ontstaan, vandaar ook de keuze om het uit te snijden op 16:9 formaat, om dit nog eens extra te benadrukken.

    Model : Stephanie Nouws (is nu kandidate bij Miss België, dus als je tijd en zin hebt, vergeet dan zeker niet even op haar te stemmen )
    Mua : Esther Jacobs
    Assistant : Marco VC

    Hopelijk smaken jullie het beeld en zoniet dan hoor en lees ik het wel zeker

    Grz. Peter

    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

  • #2
    Re: American Beauty

    Tip top in orde
    Mustang, al meer mijn soort auto
    Ziet er toch zo uit als ik me niet vergist?

    PS jij had wel geen tapijt in de BG liggen he Peter ;-)

    Comment


    • #3
      Re: American Beauty

      Prachtige foto, knap model, mooi dat softe.
      Top.
      Mijn aandacht wordt spijtig genoeg afgeleid naar het fellere rode in de rechtse benedenhoek.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: American Beauty

        Foto is heerlijk van belichting en nabewerking. Mooi model ook. Ik heb even gekeken naar een tikkie krappere uitsnede waarbij het rood achter de zitting wegvalt, is ook mooi. Qua pose ligt het er mij allemaal iets te dik op, had liever een iets "minder geposeerde" setting gezien, maar das muggeziften

        Comment


        • #5
          Re: American Beauty

          Heel mooi belicht !
          Huid mss net ietske te soft naar m'n smaak (hand), maar kan ook aan de webversie liggen...
          Topplaat

          Comment


          • #6
            Re: American Beauty

            Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
            Huid mss net ietske te soft naar m'n smaak (hand), maar kan ook aan de webversie liggen...
            Komt idd door de webversie in combi met het vele tegenlicht dat sowieso al een extra waas legt over het beeld Lode.
            Thx voor het leuke compliment ivm topplaat
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment

            Working...
            X