Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Made it!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Made it!

    ...leeg...

  • #2
    Re: Made it!

    Is dit polsstokhoog springen in een stad? Das wel apart...

    Ik vind het een moeilijke foto om te lezen, aangezien alles even scherp is. Had graag gezien dat er meer dof aanwezig was.
    http://www.artenco-fotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Made it!

      Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk bericht
      Is dit polsstokhoog springen in een stad? Das wel apart...

      Ik vind het een moeilijke foto om te lezen, aangezien alles even scherp is. Had graag gezien dat er meer dof aanwezig was.
      Dit is op de Oude Markt in Leuven deze namiddag, met een Fuji X-Pro1 en een 27mm pancake.
      Dus een systeemcamera met een cheapo lens, zogenaamd geen sport-combo.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Made it!

        Is inderdaad een aparte situatie. De opzet is goed, maar er zijn een paar punten die beter kunnen. Ook al is het niet met een sport-combo getrokken, de bedoeling is om de foto te beoordelen.

        Meer dof had al zeker kunnen helpen om de focus te verbeteren, maar ik vind ook het moment van afdrukken wat ongelukkig. De voeten "hangen" hier precies aan de lat, wat een vreemd zicht geeft. Daarnaast is het leuker om de springster op het moment dat ze over de lat probeert te gaan te hebben. Het standpunt vind ik wel erg origineel . De originele foto in kleur zou ik ook wel eens willen zien.
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: Made it!

          Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
          Het standpunt vind ik wel erg origineel . De originele foto in kleur zou ik ook wel eens willen zien.
          Dat gaat moeilijk tot onmogelijk zijn wegens jpg sooc.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Made it!

            "Made it" lijkt me onwaarschijnlijk uit deze foto op te maken. De foto is gemaakt tijdens het inspringen van de warming up waarbij een elastiek ipv een lat wordt gebruikt. De springster heeft de stok nog vast en lijkt me deze hoogte niet te halen.

            De foto is mooi scherp en de zw omzetting is best aardig. Met een dergelijke lens/camera combinatie zou ik een andere hoek kiezen (wat lager op de mat en iets meer afstand) om wat meer omgeving mee te pakken.
            Groetjes, KC
            www.sportbeelden.com

            Comment

            Working...
            X