Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artic Butterfly 724

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Artic Butterfly 724

    Vandaag ontving ik dit apparaat.
    Met de kap eraf te halen viel het borsteltje al op de grond. Nice... Ge moogt dat absoluut niet aanraken
    Ik druk het terug erin. Vliegt dat er weer af na enkele seconden...en dat moet 5 a 10 sec draaien
    Druk het nog maar wat vaster, maar daar was het vogeltje weer al vliegen.
    Bij de laatste keer barstte de onderkant, tja dat was wat te hard.

    Nu, ik heb al vaker gelezen dat bij anderen ook het borsteltje eraf vloog bij de 1ste maal. Maar daarna kreeg dat een goede beoordeling.
    Dat van mij blijft daar geen 5 sec opzitten. dat zwiert zich door de middelpunt vliedende kracht van het asje.
    Als ik het tussen mijn 2 vingers lichtjes geleidde ging het nog, maar dat kan de bedoeling toch niet zijn?

  • #2
    Re: Artic Butterfly 724

    Dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn, hier draait die al drie jaar op volle toeren tot volle tevredenheid. Nieuwe vragen, denk ik.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Artic Butterfly 724

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn, hier draait die al drie jaar op volle toeren tot volle tevredenheid. Nieuwe vragen, denk ik.
      Amaai...en dat met dezelfde batterijen?

      Soit, ik heb al gebeld naar A&C en vermits ik morgen nog een deel bestelling van hun moet ontvangen een evt ander apparaat.
      Maar het was niet meer op voorraad.
      Retour-aanvraag nog op tijd verstuurd, maar blijkbaar zijn ze daar ook allemaal gaan vliegen .

      Comment


      • #4
        Re: Artic Butterfly 724

        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        Amaai...en dat met dezelfde batterijen?
        Yep, een Eneloop.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Artic Butterfly 724

          Moderator Note: Even van Camera's naar hier verplaatst.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Artic Butterfly 724

            Ondertussen is het toestel via de koerier aan de deur omgeruild voor een nieuw exemplaar.
            Nu blijft het borsteltje zonder problemen op zijn asje zitten.
            Nu heb ik dat nog niet nodig gehad, maar voor wat het is of voorstelt hoop ik dat het ook werkt.
            Ik heb wel gelezen dat je dat best toch eerst extra eens in de Isopropanol steekt...to be safe

            Comment

            Working...
            X