Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Renna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Renna

    Renna kwam eigenlijk voor het natural red concept, maar ook maar wat anders uitgeprobeerd


  • #2
    Re: Renna

    Ik denk dat deze toch als te saai ervaren wordt

    Comment


    • #3
      Re: Renna

      Het beeld is wat mij betreft niet te saai.
      Au contraire, vind het zelfs boeiend door de eerlijkheid en rust dat het uitstraalt.
      Enkel de blik vind ik iets te starend en misschien had je het hoofd ietsjes naar beneden moeten sturen om een soort van breekbaarheid extra te accentueren.

      De reden waarom ik nog niet had gereageerd is voornamelijk te wijten aan het feit dat ik het beeld nog niet "AF" vind.
      Ik mis nog iets, een extra touch zullen we maar zeggen, in nabewerking.
      Maar de eerlijkheid gebied me te ook te zeggen dat ik er op de moment niet direct mijn vinger kan op leggen wat het juist is.

      Dus je ziet, dit is alles behalve saai hé.

      Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Renna

        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Het beeld is wat mij betreft niet te saai.
        Au contraire, vind het zelfs boeiend door de eerlijkheid en rust dat het uitstraalt.
        Enkel de blik vind ik iets te starend en misschien had je het hoofd ietsjes naar beneden moeten sturen om een soort van breekbaarheid extra te accentueren.

        De reden waarom ik nog niet had gereageerd is voornamelijk te wijten aan het feit dat ik het beeld nog niet "AF" vind.
        Ik mis nog iets, een extra touch zullen we maar zeggen, in nabewerking.
        Maar de eerlijkheid gebied me te ook te zeggen dat ik er op de moment niet direct mijn vinger kan op leggen wat het juist is.

        Dus je ziet, dit is alles behalve saai hé.

        Grz. Peter
        Je hebt een punt peter, ik heb enkele varianten uitgeprobeerd ook een met naar beneden starende blik idd. ( zie www.ppphoto.nl) ik vind ze allen iets hebben, maar geen heeft het waar alles samenkomt. misschien is Renna ook net iets te jong voor dit soort beelden ��

        Comment


        • #5
          Re: Renna

          Mijn eerste (en tweede) indruk is: wat een kleurloos beeld. anderen betitelen het wellicht als saai, voor mij komt het ook in de betiteling inhoudsloos. Maar het kan zijn dat de inzender dat ook heeft willen uitdrukken, een meisje aan het begin van haar volwassen leven dat nog van alles gaat beleven, leeg dus... inhoudsloos nog. Dan is de opzet geslaagd.
          In alle andere gevallen: jammer, dit beeld doet me niks. Mijn mening dus...
          Last edited by Henk47; 30 augustus 2015, 08:48.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Renna

            Ik ga het niet betittelen met 2 ;-)
            Hou wel van de tinten zoals ze hier zijn
            zou persoonlijk graag zelf deze vorm van kleur bekomen

            Comment


            • #7
              Re: Renna

              @Henk: kan me goed voorstellen dat het beeld je weinig doet hoor, tis geen glamour, geen portret, geen concept, geen spannend licht etc... . De bedoeling was een heel sober beeld. Moet je van houden, maar is geen allemanskost.
              @gNo: thanks

              Comment


              • #8
                Re: Renna

                Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                @Henk: kan me goed voorstellen dat het beeld je weinig doet hoor, tis geen glamour, geen portret, geen concept, geen spannend licht etc... . De bedoeling was een heel sober beeld. Moet je van houden, maar is geen allemanskost.
                @gNo: thanks
                Geen probleem, dan ist goe.... Als je een beetje uitleg bij de foto zet over je bedoelingen maakt dat de zaak duidelijker...
                Groetjes Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Renna

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Geen probleem, dan ist goe.... Als je een beetje uitleg bij de foto zet over je bedoelingen maakt dat de zaak duidelijker...
                  Groetjes Henk
                  Uitleg vooraf doe ik liever meestal niet, omdat ik het juist leuk vind om te lezen hoe een foto bij mensen overkomt. Als het goed is doet de foto je na mijn uitleg nog steeds niks en da,s okee, want zo komt hij op jou over!

                  Comment

                  Working...
                  X