Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

woudaapje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • woudaapje

    bijna meer poot dan vogel, die woudaapjes...

    woudaapje by micheleloot, on Flickr

  • #2
    Re: woudaapje

    Zeer mooi . Het is een hele opgave om deze te vinden en dan nog mooi vrij te fotograferen.
    Spijtig van de achtergrond maar die nemen we er maar bij.

    Johan

    Comment


    • #3
      Re: woudaapje

      Meer dan knap werk Michel.

      Comment


      • #4
        Re: woudaapje

        Voor mij ook een knap plaatje van deze vogel in zijn natuurlijke habitat. Ook leuk om zien hoe hij zich vastklampt aan die rietstengels.
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: woudaapje

          Dit vroeg zeker veel voorbereiding, maar het resultaat is prachtig.

          Comment


          • #6
            Re: woudaapje

            bedankt voor d positieve reacties, eerlijkheid gebied me te zeggen dat er weinig voorbereiden was voor deze foto. Ik verbleef enkele dagen in de Brenne, de eigenaar van de van de B1B waar we verbleven vertelde dat het woudaap Vrouwtje al enkele weken regelmatig voor de schuilhut van étang de la sous kwam. Toen we daar aankwamen was het na 10 minuten al raak, het beestje bleef toch wel 20 minuten bij de hut rondhuppelen, dus eigenlijk had ik wel geluk bij deze foto maar ben er toch blij mee.

            Comment


            • #7
              Re: woudaapje

              Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk bericht
              bedankt voor d positieve reacties, eerlijkheid gebied me te zeggen dat er weinig voorbereiden was voor deze foto. Ik verbleef enkele dagen in de Brenne, de eigenaar van de van de B1B waar we verbleven vertelde dat het woudaap Vrouwtje al enkele weken regelmatig voor de schuilhut van étang de la sous kwam. Toen we daar aankwamen was het na 10 minuten al raak, het beestje bleef toch wel 20 minuten bij de hut rondhuppelen, dus eigenlijk had ik wel geluk bij deze foto maar ben er toch blij mee.
              Bedankt voor de eerlijkheid Michel !
              Geluk is er altijd mee gemoeid maar dwing je ook af hoor, je moet er maar zijn hé op dat moment
              Mooie opname van dit Woudaapje in z'n natuurlijke habitat, leuke pose trouwens

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: woudaapje

                Goed de klauwen in functie, de soort en pose zijn meer dan goed.

                Comment


                • #9
                  Re: woudaapje

                  Mooie pose en een prachtige waarneming. Moest het niet zover zijn dan reed ik er direct naartoe.

                  Comment


                  • #10
                    Re: woudaapje

                    Topplaatje hoor,
                    Prima vastgelegd in deze houding
                    Jammer van de ietwat drukkere achtergrond

                    Groeten,
                    Raf
                    Instagram

                    Comment

                    Working...
                    X