Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje voor leerkrachten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje voor leerkrachten

    Mijn vriendin staat in het onderwijs en heeft er nu 3 jaar een voltijdse job op 2 verschillende scholen opzitten. Op 1 van de scholen vallen er veel uren weg en doordat ze niet benoemd is kan ze daar niet blijven. Hierdoor heeft ze nu nog maar 10 lesuren op 1 school. Ze is volop aan het solliciteren maar als leerkracht lichamelijke opvoeding is het niet gemakkelijk. Weet er iemand of zij kan gaan bij doppen en waarvoor ze hiervoor moet zijn?

  • #2
    Re: vraagje voor leerkrachten

    Bij de VDAB.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: vraagje voor leerkrachten

      Tegen mijn natuur, maar de vakbond kan ook helpen met die administratie.

      Comment


      • #4
        Re: vraagje voor leerkrachten

        Het best start je HIER. Zonder vakbond.
        H.V.W. Openbare instelling van sociale zekerheid.

        Deze mensen helpen je graag en juist op weg. En ook mensvriendelijk....
        Het is ook de uitbetalingsinstelling. De vakbond is een omweg en je moet daar "kleur" bekennen.
        De kantoren.
        Last edited by Skitch; 27 augustus 2015, 16:20.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: vraagje voor leerkrachten

          Oorspronkelijk geplaatst door YannickVanNauw Bekijk bericht
          Mijn vriendin staat in het onderwijs en heeft er nu 3 jaar een voltijdse job op 2 verschillende scholen opzitten. Op 1 van de scholen vallen er veel uren weg en doordat ze niet benoemd is kan ze daar niet blijven. Hierdoor heeft ze nu nog maar 10 lesuren op 1 school. Ze is volop aan het solliciteren maar als leerkracht lichamelijke opvoeding is het niet gemakkelijk. Weet er iemand of zij kan gaan bij doppen en waarvoor ze hiervoor moet zijn?
          Vraag de brochure Werkloosheidsreglementering in het onderwijs aan om toch al iets op weg te geraken in de wetgeving : http://www.coc.be/publications/brochures

          Ipv. coc kan het ook cov zijn, naargelang het type onderwijs waar gewerkt werd.

          Comment


          • #6
            Re: vraagje voor leerkrachten

            Moderator Note: Maatschappelijk en dus gesloten. Maatschappelijke 'meningen' en op de man reacties die niets ter zake doen verwijderd. Deze vraag hoort eigenlijk niet thuis op BD, maar ik denk dat TS met de reacties die de grote schoonmaak hebben overleefd voldoende informatie heeft om zich verder bij de juiste instanties te informeren.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X