Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefie @ Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stefie @ Gent

    Al lang niks meer gepost, bij deze ...

    Klikje voor grote versie



    Magenta verwijderd uit bg

    Last edited by KVM77; 26 augustus 2015, 22:19.
    If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

  • #2
    Re: Stefie @ Gent

    Van mij mag er aan de onderzijde 2/3 af... Blik en uitstraling van het model en de gekozen belichting smaken mij zeer (ik heb het idee dat in de donkere gedeelten een magenta zweem zit, zien jullie dat ook?)
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Stefie @ Gent

      Ik koos voor deze crop omdat ik haar hand er op wou en de magenta zweem wou ik er net in krijgen Ik heb de toning speciaal aangepast...
      Bedankt voor de comment

      Mvg

      edit: update geplaatst

      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Van mij mag er aan de onderzijde 2/3 af... Blik en uitstraling van het model en de gekozen belichting smaken mij zeer (ik heb het idee dat in de donkere gedeelten een magenta zweem zit, zien jullie dat ook?)
      Last edited by KVM77; 26 augustus 2015, 22:19.
      If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

      Comment


      • #4
        Re: Stefie @ Gent

        Ik denk dat Henk hier eerder doelt op een alin skin plug in die de magenta veroorzaakt
        tint model zit goed

        Comment


        • #5
          Re: Stefie @ Gent

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Ik denk dat Henk hier eerder doelt op een alin skin plug in die de magenta veroorzaakt
          tint model zit goed
          Ja klopt gNo, al ken ik die plug-in niet. Het verschijnsel zie ik in alleen in de jurk, achtergrond en bodem...
          Maar we maken er geen halszaak van, blijft gewoon een mooie opname van een prachtig model.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Stefie @ Gent

            Ik heb geen plug in gebruikt voor de huid. Ik gebruikte frequency separation... De kleur komt door de toning die ik in ps heb gedaan.

            Mvg

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Ik denk dat Henk hier eerder doelt op een alin skin plug in die de magenta veroorzaakt
            tint model zit goed
            If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

            Comment


            • #7
              Re: Stefie @ Gent

              Spijtig dat de achtergrond niet meewerkt, de ballustrade daarentegen is wel een pluspunt. Van het model niets dan goed!

              Comment

              Working...
              X