Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jelka 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jelka 3

    Jelka by Smith De Westelinck

    Gelukt.
    Last edited by NDW; 25 augustus 2015, 18:24.

  • #2
    Re: Jelka 3

    ik zie wel een link, maar de foto niet rechtstreeks op BD

    Foto is super trouwens

    Comment


    • #3
      Re: Jelka 3

      Bedankt,...

      Ja, maar erg raar. Normaal kan je de knop 'delen' gebruiken.
      En dan kan je kiezen om te delen via sociale media, of per mail, of je kan een link krijgen om op forums te posten.
      Maar dat krijg ik niet meer te zien...

      Comment


      • #4
        Re: Jelka 3

        Weer een hele mooie !!!

        Comment


        • #5
          Re: Jelka 3

          Dit is natuurlijk een heel dankbaar model qua looks voor zo een type foto's te gaan maken hé.
          Maar dan moet je als fotograaf toch nog steeds in staat zijn om dat niveau zelf te halen of zelfs te overtreffen.
          En dat doe je hier ook weer met klem.

          Topplaat (maar persoonlijk, moet toch even muggeziften, zou ik de lucht er bovenaan afknippen. Dan is de plaat nog stoerder)
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Jelka 3

            Ja, wat je zegt over het model klopt volledig.
            En ben daar nu heel hard mee bezig om echt de juiste modellen te vinden voor de shoot.
            Het lijkt erop dat het stilaan ook goed komt.


            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Dit is natuurlijk een heel dankbaar model qua looks voor zo een type foto's te gaan maken hé.
            Maar dan moet je als fotograaf toch nog steeds in staat zijn om dat niveau zelf te halen of zelfs te overtreffen.
            En dat doe je hier ook weer met klem.

            Topplaat (maar persoonlijk, moet toch even muggeziften, zou ik de lucht er bovenaan afknippen. Dan is de plaat nog stoerder)

            Comment


            • #7
              Re: Jelka 3

              Mooi, héél mooi.
              Ik volg wat het weghalen van de lucht betreft.

              Comment


              • #8
                Re: Jelka 3

                Deze laat me terugkeren... ik vind het een prachtig model, zou ik ook wel eens in de studio voor de Cambo willen hebben (mét lok in de DOF haha...)
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Jelka 3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Deze laat me terugkeren... ik vind het een prachtig model, zou ik ook wel eens in de studio voor de Cambo willen hebben (mét lok in de DOF haha...)
                  haha, DOF op LOK....Doflok?

                  Wel, met dit model, heb ik toch al wat zichtbaarheid gekregen. Dus was zeker de moeite.
                  En altijd leuk als de samenwerking zo goed ging dat je beide zeker weer wilt samenwerken.

                  Comment

                  Working...
                  X