Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet webmail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet webmail

    Kan er a.u.b. iemand testen of zijn Telenet Webmail op het ogenblik werkt ?
    Ik kom niet verder dan de inlogpagina. Geprobeerd op laptop, Ipad en Iphone, maar onmogelijk om in te loggen.
    Als het bij jullie werkt, zal ik mijn Spaanse provider moeten aanspreken.

  • #2
    Re: Telenet webmail

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Kan er a.u.b. iemand testen of zijn Telenet Webmail op het ogenblik werkt ?
    Ik kom niet verder dan de inlogpagina. Geprobeerd op laptop, Ipad en Iphone, maar onmogelijk om in te loggen.
    Als het bij jullie werkt, zal ik mijn Spaanse provider moeten aanspreken.
    even uitgelogd en terug ingelogd. Alles werkt.

    Comment


    • #3
      Re: Telenet webmail

      OK, bedankt fluppel.

      Comment


      • #4
        Re: Telenet webmail

        graag gedaan.
        Effe een dom vraagje aangezien je spreekt over een Spaanse provider. Je hebt toch nog steeds een abo bij Telenet?

        Comment


        • #5
          Re: Telenet webmail

          Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
          graag gedaan.
          Effe een dom vraagje aangezien je spreekt over een Spaanse provider. Je hebt toch nog steeds een abo bij Telenet?
          Natuurlijk, en die sponsor ik 10 maanden per jaar telkens voor een verbruik van nul Mb .

          Comment


          • #6
            Re: Telenet webmail

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Natuurlijk, en die sponsor ik 10 maanden per jaar telkens voor een verbruik van nul Mb .
            wow, ze zullen blij zijn met u.

            Hopelijk krijg je je webmail snel terug in orde. Veel succes.

            Comment


            • #7
              Re: Telenet webmail

              Webmail werkt terug. Ik weet niet wat ze bij mijn provider allemaal aanvangen. Ik bel en een uur later werkt alles terug. Hebben ze per mail gemeld, maar ik had het zelf al opgemerkt.
              3 weken geleden (ook op een zondag) was het probleem nog groter, en toen heeft het 4 uur geduurd om alles terug in orde te brengen.
              Ik kan ze steeds opbellen (24/24) en ze doen wel moeite om storingen ( die ze vanavond waarschijnlijk zelf hebben veroorzaakt) zo snel mogelijk te verhelpen.
              Ze worden hier het vuur aan de schenen gelegd door 2 andere providers die hier een offerte hebben gemaakt voor een iets hogere snelheid, maar wel duurder.

              Comment


              • #8
                Re: Telenet webmail

                Als ik het goed begrijp, dan heb je het toch over de webmail van Telenet en ben je verbonden via een andere provider.

                Als je aan de login pagina geraakt, dan zie ik niet wat de locale provider daar veel aan wil doen.

                Goed dat het opgelost is, maar ik heb een vermoeden dat een tijdelijk probleem van de webmail torvallig net dan opgelost werd.
                Zonder je login gegevens kunnen ze toch zelf niet verder testen dan de login pagina?

                Maar buiten dit ... je hebt daar verschillende toestellen haal je aan, is het dan niet interessant om je Telenet account eens te configureren als IMAP?
                Dan moet je niet telkens gaan inloggen op die webmail om te zien of er mail is.
                Is maar een hint hé, mogelijks heb je redenen om dit niet te doen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet webmail

                  Het was geen tijdelijk probleem van Telenet Webmail. Ook enkele andere zaken zoals mijn krantenkiosk (GVA en HLN) werkten niet. Bij de buren was er ook een probleem met een aantal websites.
                  Ik gebruik geen specifieke email programma's zoals Outlook o.i.d.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet webmail

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    Ik gebruik geen specifieke email programma's zoals Outlook o.i.d.
                    Nu ja, ieder zijn voorkeur hé.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment

                    Working...
                    X