Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Where the wild sage grows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Where the wild sage grows

    Een foto van afgelopen week, in de Bourgoyen-Ossemeersen.
    Ik ben niet zeker dat het wilde salie is, mocht iemand het weten, verander ik zeker de titel
    Ik heb al redelijk wat afgegoogled, maar blijf twijfelen welke plant het is.
    Bedankt voor het kijken!
    mvg Christophe


  • #2
    Re: Where the wild sage grows

    Geen idee wat ik er eigenlijk moet van denken, eerlijk gezegd.
    Technisch is dit perfect, zijn de kleuren super mooi, maar ik heb mijn bedenkingen bij de compositie.
    Persoonlijk zou ik er onderaan wat afknippen en een beetje meer van de mooie lucht aan toegevoegd hebben.
    Die vier onderste "kattenstaarten" eraf en wat meer ruimte voor de afgestorven boom zouden naar mijn persoonlijke mening beter gewezen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Where the wild sage grows

      Bedankt voor de feedback en nuttige commentaar!
      En blij dat ik weet welke plant het is
      mvg Christophe

      Comment


      • #4
        Re: Where the wild sage grows

        Inderdaad prachtige kleuren en licht.
        Je hebt je het jezelf niet makkelijk gemaakt. Heel moeilijk om dit in een mooie compo te gieten.
        Wel mooi is de schaduwbaan in de hoek !
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Where the wild sage grows

          Ik vind het laag gekozen standpunt niet zo geslaagd. Maar de kleuren zijn prachtig.
          Je hebt er ongetwijfeld nog foto's genomen van dit mooie moment.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Where the wild sage grows

            ik moet spijtig genoeg mijn mijn vorige collega's volgen ,iets hoger was miss wel beter ,nu blok je de foto een beetje af zodat je geen diepte krijgt in de foto ,de kleuren zijn wel mooi

            Comment


            • #7
              Re: Where the wild sage grows

              Qua compo volg ik de voorgangers maar het is toch mooi en het is altijd moeilijk vind ik ook in die bloemen te gaan knippen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Where the wild sage grows

                Bedankt voor de commentaar en feedback! Veel foto's heb ik er niet genomen, ik was daar met een vriend, die de overstap wil maken naar full-frame, en wat nieuw glas wil aanschaffen; 't was dan ook meer lenzen verwisselen en praten
                terwijl de zon onderging; ik heb nog 1 foto van een hogere positie, maar die was zeker niet beter; tzal voor de volgende keer zijn
                mvg Christophe

                Comment


                • #9
                  Re: Where the wild sage grows

                  Ik kom regelmatig in de Bourgoyen, en ik vind dit een knappe foto.

                  Comment

                  Working...
                  X