Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sarah 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sarah 3



    Bandjes en beha wegwerken of stoort het niet ??

  • #2
    Re: Sarah 3

    Heerlijke blik, belichting. Hier stoort mij niets.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Sarah 3

      Fijn portret hoor, wil haar handen ook eens in detail zien, zijn volgens mij zeer de moeite.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Sarah 3

        het probleem ligt in dit beeld niet bij de beha.
        Het hoort erbij en iedereen die het weg wilt wenst een onnatuurlijk portret.
        Het licht zit goed, de toning is in orde... Dus voor mij een dynamisch beeld.
        Het enige minpunt is wat mij betreft de starende blik (moet je als fotograaf zien hoor).
        Je kan in de camera laten kijken (hoewel dat bij dit soort beeld geen noodzaak is), maar dan moet je zorgen dat je model door de camera kijkt en contact zoekt met de kijker.
        Hier krijg je een starend effect door dat het model zich concentreert op de lens en dat stoort me in dit beeld.
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: Sarah 3

          en toch heeft ze mooie piepers Pete "ogen" doel ik ;-)

          Comment


          • #6
            Re: Sarah 3

            Pete ik denk dat je dat heel eenvoudig kunt oplossen door haar net bóven de lens te laten kijken (maar zal ook wel beetje afhankelijk zijn van hoe het model haar blik richt, dus zoals jij zegt)
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Sarah 3

              Ik vraag mij af hoe ze zo niet omvalt, toch leuk. Mag ik opmerken dat de stand van haar ogen een beetje eigenaardig zijn.

              Comment


              • #8
                Re: Sarah 3

                Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                Ik vraag mij af hoe ze zo niet omvalt, toch leuk. Mag ik opmerken dat de stand van haar ogen een beetje eigenaardig zijn.

                Wat is er mis met de stand van haar ogen ( ik zie niks verkeerd )

                Comment


                • #9
                  Re: Sarah 3

                  Met de stand is niets verkeerd, met het staren ben ik akkoord met Pete. Het was ook het eerste en het enige wat mij stoort aan deze foto. De pose is misschien wat raar maar ik veronderstel dat ze met haar elleboog steunt op een tablet of dergelijks.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sarah 3

                    een model dat een beetje kan poseren heeft geen tablet nodig om tegen te leunen
                    wat hier ook niet het geval is

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sarah 3

                      Proficiat Walter dik verdiend ;-)

                      Veel beweging is hier precies net hé .....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sarah 3

                        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Proficiat Walter dik verdiend ;-)

                        Veel beweging is hier precies net hé .....
                        Bedankt Jeannot en ja.... vakantie zeker !

                        Comment

                        Working...
                        X