Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zo close kan het zijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zo close kan het zijn

    Zo close kan een prangende spurt zijn. Beide heren doen nog een ultieme jump in de hoop de wedstrijd te winnen. Uiteindelijk zou Kenny Dehaes ( lotto, links ( ik weet het ze kijken met hun gezicht naar beneden) de GP Stad Zottegem winnen.

    Graag jullie bedenkingen en meningen.



    Update zonder handjes en iets lichter.



    Bedankt voor het kijken.
    Last edited by GregoryVG.; 19 augustus 2015, 19:44.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: Zo close kan het zijn

    Deze foto kan zo de krant in. Juiste moment, scherpte zit goed, DOF is goed. Ik vind hem misschien een tikkeltje te donker. De gezichten niet zichtbaar. Tja ... dat heb je op dit moment hee. Vind ik niet zo erg.

    Comment


    • #3
      Re: Zo close kan het zijn

      Leuke plaat, zoals je zelf aangeeft zie je de gezichten niet wat jammer is maar dit is niet direct het moment dat je wil laten zien. Ik had misschien nog wel iets lager standpunt gekozen zodat je in de achtergrond nog beter de massa volk kunt zien staan. Staat er wel gewoon netjes op.
      www.jasperjacobs.be

      Slowly watch the fast

      Comment


      • #4
        Re: Zo close kan het zijn

        Als ik mag muggeziften zou ik er die handjes tegen de linkerrand afhalen. Trekken de aandacht. Verder toffe plaat.

        Comment


        • #5
          Re: Zo close kan het zijn

          Bedankt voor de reacties.

          @Blieck: iets lichter lijkt idd iets beter
          @jasper: Had idd beter iets lager geweest, maar doe dit niet meer aangezien je dan minder snel weg kan als het peloton op je afkomt... Nu was het geen peloton, dus dat viel mee en had het hier wel gekund...
          @Comic: ikzelf stoorde me er niet aan, maar ik kan er wel inkomen... Het nadeel van zo te croppen is dat je bovenaan er wat af moet doen aangezien er anders rechts een stukje van de motard mee op staat...
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: Zo close kan het zijn

            Mooie plaat!
            Dit is nu precies een foto die met een beetje meer aandacht van een goede foto naar een ZEER goede foto gaat.

            Wanneer je de focus wat meer op de toeschouwers, de finishlijn en de twee renners legt, dan wordt ie veel spannender.

            Een hoop ouwe zooi
            www.rbfoto.nl

            Comment


            • #7
              Re: Zo close kan het zijn

              Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
              Mooie plaat!
              Dit is nu precies een foto die met een beetje meer aandacht van een goede foto naar een ZEER goede foto gaat.

              Wanneer je de focus wat meer op de toeschouwers, de finishlijn en de twee renners legt, dan wordt ie veel spannender.
              Wauw, bedankt! Is een welgekomen tip.
              Mvg,
              Gregory
              www.gvg-photo.com

              Comment

              Working...
              X