Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ja ja, eigenlijk is 't waar...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ja ja, eigenlijk is 't waar...

    http://newsmonkey.be/article/51203
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

    :g. .....

    Comment


    • #3
      Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

      Misschien een opmerking. Niet alle snoepgoed is goed. En het is niet omdat een kwezel in het vuur springt, dat alle toeschouwers dat ook moeten doen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Misschien een opmerking. Niet alle snoepgoed is goed. En het is niet omdat een kwezel in het vuur springt, dat alle toeschouwers dat ook moeten doen.
        Waarom niet ? Windows heeft nog steeds het grootste marktaandeel, met grote voorsprong, en er zijn volgens mij al heel veel toeschouwers die zich aan het vuur verbrand hebben.

        Ik heb momenteel een PC met Win10, maar dan enkel om te gamen. Na 14 jaar op de Mac ben ik ervan overtuigd dat een Windows PC niet productief is voor andere zaken, behalve gamen. 't Is louter subjectief, toegegeven, maar ik heb na 14 jaar Mac serieuze heimwee naar alles wat Apple is, zodanig dat m'n volgende aankopen op het vlak van computer en mobiel zeker weer van het fruitige merk zullen zijn.
        Windows en Android doen het niet voor mij. Sorry. Linux ook niet.
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

          Ach. Dat is ook zoiets:
          Ik vind een Mercedes veel beter dan een BMW.
          Nog eentje :
          Over de verschillen tussen Canon en Nikon zwijg ik helemaal. Want Canon is veel beter.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

            De jaren '90 belden. Ze willen hun grap terug.

            Comment


            • #7
              Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

              Proficiat Kaneda, je bent er weer in geslaagd om een Mac Windows discussie op gang te trappen.
              En er zijn er weer 2 met open ogen in gestonken.

              En wat Merc en BMW betredt, Audi is beter!
              Welke discussie kunnen we nog eens opwakkeren?
              Antwerpen is een betere stad dan Gent, of spaanse wijn beter dan Franse?

              Comment


              • #8
                Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                ...................Welke discussie kunnen we nog eens opwakkeren? .................
                Het verschil tussen rode Bastos met filter en rode Belga met filter!
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Proficiat Kaneda, je bent er weer in geslaagd om een Mac Windows discussie op gang te trappen.
                  En er zijn er weer 2 met open ogen in gestonken.

                  En wat Merc en BMW betredt, Audi is beter!
                  Welke discussie kunnen we nog eens opwakkeren?
                  Antwerpen is een betere stad dan Gent, of spaanse wijn beter dan Franse?
                  Toch beter een apart draadje dan links en rechts draadjes te kapen, hè...
                  Oh, en Audi is niet beter, je betaalt gewoon 2000 euro extra per ringetje.
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ja ja, eigenlijk is 't waar...

                    Moderator Note: IMO dient zo'n topic enkel maar om de zaak te polariseren, om snel-snel weer een ontvlambare discussie te krijgen. Ik zet er een slotje op, en zal overleggen met de collega's wat we hiermee doen.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X