Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poezenoppas in Portugal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poezenoppas in Portugal

    GEZOCHT:
    Handige, zelfstandige oppassers met enig technisch inzicht voor drie poezen.

    Data staan nog niet vast maar waarschijnlijk vanaf 6/11 tot 16/11 en vanaf 28/11 tot ong. een week of veertien dagen later.
    (ook in het voorjaar komen er twee periodes aan)

    Min: 2pers Max: 2pers.

    Een deel vh huis is beschikbaar voor de oppassers (wc, douche+lavabo, zithoek, mezzanine).
    Het huis ligt in de Alentejaanse heuvels, best afgelegen.

    Ik antwoord ook hier alvast graag op uw vragen maar wie écht interesse heeft krijgt alle info per privé mail.

    P.S.: het wintert soms ook in Portugal, regen en kilte zijn niet uitgesloten.

  • #2
    Re: Poezenoppas in Portugal

    Moderator Note: Heb de hoogst onnodige reacties verwijderd. Te beschamend, zelfs voor ChitChat.

    Aan topic starter: ik vraag me af of je bij een fotoforum als BelgiumDigital wel aan het juiste adres bent met deze vraag. Er moeten geschiktere fora bestaan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Poezenoppas in Portugal

      Oei, da's niet fijn.
      Ach ja, er zijn specifieke fora en daar heb ik ook al iets op geplaatst maar ik dacht dat BD een deftig forum was met moderators die schiften, dat laatste dus wél, gelukkig blijkbaar. Enfin, ik zal het in 't oog houden en mocht er nog een vieze reactie komen dan zal ik mijn conclusies trekken. Jammer, lijkt me een mooie opportuniteit voor o.a. fotografen.

      Comment

      Working...
      X