Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hel van de Pin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hel van de Pin

    Aangezien er de laatste dagen zoveel wielerfoto's gepost worden van de Eneco tour, kan ik als diehard wielerfan en fotograaf uiteraard niet achterblijven. Helaas was ik niet aanwezig tijdens de tijdrit.
    Enkele weken geleden ben ik wel eens een kijkje gaan nemen op de hel van de pin. Een wedstrijd voor wielertoeristen in het Nederlandse dorpje Wouwse Plantage.

    Hieronder vinden jullie een beeld van die wedstrijd. Zoals jullie al wel gewoon zijn van mij, een eigenwijs beeld langs opzij en dus geen klassieke panning.





    Bedankt voor het kijken en eventuele reacties.

    PS. Hiermee wil ik totaal geen afbreuk doen aan de hele mooie pannings die gepasseerd zijn. Ik probeer enkel andere accenten in mijn beelden te leggen.
    Last edited by GregoryVG.; 17 augustus 2015, 10:56.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: Hel van de Pin

    Mag zeker eens iets anders zijn dan die pannings
    Dit is een topfoto. Mooi standpunt, de expressie bij de renner (en het moeten niet altijd profs zijn), knappe omzetting, belichting zit goed, mooie dreigende wolken,...
    Klein puntje van kritiek (maar dit heb je niet altijd in de hand): Ken je het liedje: poep in je hoofd van de raggende mannen? Hier is het omgekeerd.

    Comment


    • #3
      Re: Hel van de Pin

      ik volg - prachtige plaat en kleuren.
      Lastige klim te zien aan de grimassen.
      De mais vormt een mooie achtergrond.
      Pech met het hoofd van nr 2 - en nr zit een beetje onnatuurlijk in de schaduw
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Hel van de Pin

        [QUOTE= Ken je het liedje: poep in je hoofd van de raggende mannen? Hier is het omgekeerd. [/QUOTE]

        Zo jammer dat hij vastzit aan zijn achterste.....
        http://www.artenco-fotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Hel van de Pin

          Ik vind dit een hele mooie en zie dit type foto's ook graag.
          Het enige dat ik een beetje raar vind is dat ik een opgeplakt gevoel krijg, doordat er zo weinig kleur in de achtergrond zit.

          Hier staan trouwens ook nog wel wat foto's van de TDF die niet zo typisch zijn. Zie je misschien ook graag.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment

          Working...
          X