Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Sigma lenzen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar Sigma lenzen?

    Ben in de toekomst van plan een goeie tele bij aan te schaffen voor m'n 300D.Hierbij had ik gedacht aan sigma lenzen.Weet er iemand waar ik er regio aarschot kan aanraken?Reken die "regio" maar ruim genoeg,ben best bereid een eindje te rijden,maar nu ook weer niet tot aan de zee he
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    www.cornevaniperen.nl

    heeft goeie prijzen en levert aan huis dacht ik (ook in België)
    D7000 en wat glas

    Comment


    • #3
      Originally posted by vitarake
      Ben in de toekomst van plan een goeie tele bij aan te schaffen voor m'n 300D.Hierbij had ik gedacht aan sigma lenzen.Weet er iemand waar ik er regio aarschot kan aanraken?Reken die "regio" maar ruim genoeg,ben best bereid een eindje te rijden,maar nu ook weer niet tot aan de zee he
      Gewoon op pricewatch kijken en je ziet wie er in je buurt zit
      http://www.tweakers.be/pricewatch/67896

      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Originally posted by vitarake
        Ben in de toekomst van plan een goeie tele bij aan te schaffen voor m'n 300D.Hierbij had ik gedacht aan sigma lenzen.Weet er iemand waar ik er regio aarschot kan aanraken?Reken die "regio" maar ruim genoeg,ben best bereid een eindje te rijden,maar nu ook weer niet tot aan de zee he
        Kijk eerst even na deze topic vitarake :http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=54295
        Misschien kan deze link toch ergens je aankoop beinvloeden..
        MVG refibe..toffe bende ..
        [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by refibe
          Originally posted by vitarake
          Ben in de toekomst van plan een goeie tele bij aan te schaffen voor m'n 300D.Hierbij had ik gedacht aan sigma lenzen.Weet er iemand waar ik er regio aarschot kan aanraken?Reken die "regio" maar ruim genoeg,ben best bereid een eindje te rijden,maar nu ook weer niet tot aan de zee he
          Kijk eerst even na deze topic vitarake :http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=54295
          Misschien kan deze link toch ergens je aankoop beinvloeden..
          MVG refibe..toffe bende ..
          Alleen jammer dat zowel Sigma Benelux als Sigma Nederland nergens iets vanaf weten. Sigma Benelux en Sigma Duitsland en Sigma UK geven enkel garantie voor lenzen welke via haar zijn verkocht.

          Op lenzen die via duistere kanalen komen dient de verkoper zelf voor op te draaien.

          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Ik ga bij top-foto. Ben zelf van Lummen en dat is een uurke rijden, hij doet ook aan thuislevering.

            W@nnes

            Comment


            • #7
              www.sdcard.be De goedkoopste van Belgie en omstreken
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                Originally posted by Otto Knap


                Alleen jammer dat zowel Sigma Benelux als Sigma Nederland nergens iets vanaf weten. Sigma Benelux en Sigma Duitsland en Sigma UK geven enkel garantie voor lenzen welke via haar zijn verkocht.

                Op lenzen die via duistere kanalen komen dient de verkoper zelf voor op te draaien.


                oei, das een gedurfde uitspraak t.a.v..........
                Een tegenoffensief aan het voorbereiden?..........
                Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by domibal
                  oei, das een gedurfde uitspraak t.a.v..........
                  Een tegenoffensief aan het voorbereiden?..........
                  en terwijl er in de posts netjes staat dat Sigma niet officieel medewerking vereist omdat ze het anders voor iedereen moeten doen...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CooMa


                    en terwijl er in de posts netjes staat dat Sigma niet officieel medewerking vereist omdat ze het anders voor iedereen moeten doen...

                    Inderdaad, dat is het em juist en als forum 'consument' kan je je dergelijke misser nog veroorloven, als forum ' 'daarentegen....
                    Komt daar nog eens bij dat het eigenlijk flirten is op de grens van de sticky (tussen de) regels (gelezen).
                    Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                    Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Loodgieterke
                      www.sdcard.be De goedkoopste van Belgie en omstreken
                      Ben niet de goedkoopste maar heb wel alle Canon en Sigma lenzen en toebehoren direct uit voorraad leverbaar. En door deze voorraad houdende positie worden bij problemen de lenzen direct vervangen of omgeruild.

                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment

                      Working...
                      X