Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmen vanuit de hoogte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filmen vanuit de hoogte

    Ik zou moeten filmen vanop een 6 á 10 m hoogte. En de camera bedienen vanop de grond... In het buitenland zijn er zulke grote tripods te koop maar alles inbegrepen kost dit al snel rond de 4000€... Een drone is geen optie want het is voor een voetbalwedstrijd. Thx

  • #2
    Re: Filmen vanuit de hoogte

    deze ging daar ook over:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

    Comment


    • #3
      Re: Filmen vanuit de hoogte

      Zit er tussen de sponsors van de voetbalclub geen firma die hoogtewerkers verhuurt?
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Filmen vanuit de hoogte

        Zitplaats kopen die op ongeveer 10m hoogte op de tribune is en wat is moeten. Als het echt moeten is, laat dan oplossing bekostigen door moetoplegger.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Filmen vanuit de hoogte

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Zitplaats kopen die op ongeveer 10m hoogte op de tribune is en wat is moeten. Als het echt moeten is, laat dan oplossing bekostigen door moetoplegger.
          Echt moeten is het niet maar het zou voor mij veel gemakkelijker zijn ipv op een dak kruipen...

          is het mogelijk om een camera vanop afstand te bewegen enzo?

          Comment


          • #6
            Re: Filmen vanuit de hoogte

            Alles is mogelijk en ik denk dat een dak opklimmen de makkelijkste oplossing is.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment

            Working...
            X