Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotobewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotobewerking

    Verleden jaar had ik 60 dagen Capture NX2 op proef van Nikon. Nu is dat vervangen door Capture NX D.
    Vele collega's gebruiken Photoshop en Lightroom.

    Wat is jullie ervaring? wat kunnen jullie aanraden. Mijn foto's zijn sowieso NEF bestanden

    Bedankt
    Luc

  • #2
    Re: fotobewerking

    Er zijn mensen voor, er zijn mensen tegen, zelf zou ik je de fotografie bundel van Adobe aanbevelen, met Lightroom CC en Photoshop CC op huurbasis heb je altijd de laatste versie's ( en tegenwoordig ook meer functie's).
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: fotobewerking

      Huurbasis, hoe werkt dat dan? Een abonnement, maandelijks te betalen?

      Comment


      • #4
        Re: fotobewerking

        Inderdaad. Hier kan je meer lezen: https://creative.adobe.com/nl/plans?...&promoid=KSPBQ
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: fotobewerking

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Bedankt Lieven, ik zal 's kijken

          Comment


          • #6
            Re: fotobewerking

            Ik werkte al langer met photoshop 5, maar heb mij vorige maand zo'n abonnement genomen op Lightroom CC en Photoshop CC. Eerst de trailversie en daarna betalend, ongeveer 12 euro per maand, en dat vind ik best betaalbaar. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Via tutorials op internet heb ik de eerste beginselen van Lightroom geleerd en dan alsmaar dieper gegraven .... het is een openbaring!! Zo veel makkelijker werken dan photoshop wat betreft organiseren van je foto's en de foto's beter maken.

            Comment

            Working...
            X