Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grutto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grutto

    Ik vond deze wel mooi van kleur. Prachtig licht was het die avond.



    Groeten,
    Hendrik
    Last edited by Hendrik_79; 10 augustus 2015, 21:27.

  • #2
    Re: Grutto

    Ja deze is mooi van licht. ws voor vele op het randje van belichting, maar ik ben er helemaal zot van. Spiegelbeeld hoeft niet maar ongetwijfeld heb je een volledige reeks kunnen nemen die avond. Dan moet je ergens kiezen. Die mooie avonden, daar werk ik ook altijd naartoe. Dat is het licht vangen en dat is de kern van fotografie, vaak vergeten omdat men alles op de soort zet.
    Als je er nog van die avond hebt zonder spiegel , gooi hem er maar op. Hier wil ik meer van zien.
    Gr David

    Comment


    • #3
      Re: Grutto

      Staat er netjes op hoor,
      Spiegeling hoeft niet, tenzij je een echte spiegeling hebt wat hier niet het geval is.

      Groeten,
      Raf
      Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Grutto

        Van mij mag die spiegeling wel. knappe plaat.

        Johan

        Comment


        • #5
          Re: Grutto

          Voor mij persoonlijk wat te hard qua belichting afgewerkt, maar da's kwestie van smaak
          Anders wel een mooi plaatje en een leuk moment zo met het opgetrokken pootje
          Als je er nog hebt dan voor mij ook eentje zonder de spiegeling

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Grutto

            Bedankt voor de reacties! Het water was idd wat bewogen zodat de spiegeling niet helder is maar op dat moment vond ik hem nog net iets te ver weg zitten om een boeiend beeld te maken zonder de spiegeling erbij te betrekken. Soms moet je idd keuzes maken. Ik heb ook enkele beelden kunnen maken toen hij later wat dichterbij kwam, zonder spiegeling. Zal de reeks es op't gemak doorlopen en straks nog een beeld posten maar meestal is er steeds wel een detail dat voor mij als storend overkomt zoals een slikrand onderaan in beeld of saaie pose.. om er maar enkele te noemen.

            Groeten,
            Hendrik

            Comment

            Working...
            X