Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pauline

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pauline



    Omdat er hier blijkbaar verschillende zouden zitten ongeduldig wachten om met scherp naar mij te schieten, ga ik voor één keer een uitzondering maken en toch een foto posten.
    Zoals eerder gemeld, laat je maar eens goed gaan...

    Nu kan niemand me nog verwijten dat ik te laf zou zijn om zelf een beeld te laten zien.

    Technische info :

    Camera : Iphone 12 Beta 50 MP.
    Bewerking : shopyourkidsforfree application for IOS.
    Make-up : een goedkope doos schmink uit het kruidvat.
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

  • #2
    Re: Pauline

    Ah the porcelain Doll's mooie reeks
    Tja toch een puntje van kritiek Peter
    je foto is te groot Lol

    Verder ga ik mij onthouden van verdere commentaar
    Wil wel eens lezen wat andere er van denken ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Pauline

      Heel fijne plaat Pete

      ( persoonlijk vind ik de kleurschakeringen van de Iphone 11 version 0.2 net iets beter... ) ( ik blijk me dus aan dit toestel houden )

      Comment


      • #4
        Re: Pauline

        Knap gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Pauline

          Hele mooie Peter !
          Grtn Thierry

          Verdorie - ben ik die doos met scherp kwijt :-))))

          Comment


          • #6
            Re: Pauline

            Wat een goede belichting niet doet ..... zie ik daar geen beauty dish of octa in de oogjes ?
            Licht is alles bij een foto, en ja deze is centraal maar werkt wel.....Als dat nu een foto is om U tegen te zegen is wat anders.
            Maar in ieder geval laat het zien dat die kleine cameraatjes aardig op weg zijn om de DSLR's te vervangen Oei nu heb ik wat gezegd.
            Zelf heb reeds een paar shoots gedaan met Iphone 6 en 5s.... best goed... zolang je maar het correcte licht hebt.
            Dus Pete van mij zeker geen negatief commentaar, enkel een toffe plaat.... High quality ? Nee absolute niet, maar dat hoeft ook niet. Alles hnagt af van het gebruik en zeg nu zelf wie kijkt nu naar compositie, kleurzweem etc...... bij de modale kijker... Niemand, veel belangrijker is dat wratje op de kaak of de neus die wat groot is, is mijn kont niet te dik etc.........daar kijken de meeste geportretteerden naar....

            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Pauline

              Een hele mooie he, maar ik had niet anders verwacht....
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #8
                Re: Pauline

                Afgewerkt tot in de details, knap

                Comment


                • #9
                  Re: Pauline

                  Heel mooie foto.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pauline

                    Heel mooi portret
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pauline

                      Alvast bedankt voor de mooie complimenten tot op heden.
                      Het blijft blijkbaar redelijk stil aan de andere kant van het front.
                      Dit beeld is in het echt 1 van 4 beelden uit een kunstreeks die tentoongesteld is in een gallerie te Knokke.
                      Een tv interview over mezelf en dit project kunnen de nieuwsgierigen en/of geïnteresseerden onder jullie zien op volgende link :
                      Tweemaal per dag ontvangen Amaryllis en Stefan interessante mensen uit jouw regio.
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pauline

                        Welk front bedoel je? Iedereen weet dat je prachtig fotowerk levert (in een stijl die ik danwel niet altijd aanhang, maar dat doet niet terzake...), en ik denk dat je hier bewust dat lipje aan die muts hebt laten zitten. En op iets wat de fotograaf bewust doet, zal ik zeker geen kritiek hebben. Heerlijk plaatje met lichte tonen, en een prachtig modelleke. Dus tel deze ook maar bij de positieve reacties.....
                        Last edited by Henk47; 20 augustus 2015, 23:18. Reden: typevoutje
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pauline

                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Welk front bedoel je? Iedereen weet dat je prachtig fotowerk levert (in een stijl die ik danwel niet altijd aanhang, maar dat doet niet terzake...), en ik denk dat je hier bewust dat lipje aan die muts hebt laten zitten. En op iets wat de fotograaf bewust doet, zal ik zeker geen kritiek hebben. Hederlijk plaatje met lichte tonen, en een prachtig modelleke. Dus tel deze ook maar bij de positieve reacties.....
                          thx Henk, was niet op jou gericht hoor. Ik heb je werk ondertussen veel meer weten waarderen, zie maar naar mijn laatste comment.
                          OK, we hebben misschien een akkefietje gehad destijds, maar denk toch dat we nu door eenzelfde deur kunnen wandelen hé
                          Grz. Peter en bedankt voor de leuke comment !
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pauline

                            Prachtig, Champions League niveau.
                            mvg,
                            Eddy
                            Smaken verschillen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pauline

                              Absoluut top. Een plaat waar je lang naar kunt blijven staren.
                              Nikon D700 en een paar oude AI-primes

                              Comment

                              Working...
                              X