Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

purperreiger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • purperreiger






    of
    Alvast bedankt voor het kijken.




  • #2
    Re: purperreiger

    Het oog van de reiger valt precies een beetje weg in de kop waardoor het geheel wat minder aanspreekt. Misschien is dat omdat de poten zo groot lijken in vergelijking.
    Misschien kan je door de kleuren en het contrast wat verder te verwerken er nog meer uit halen, ik durf dat op het scherm van deze laptop niet echt beoordelen.

    Het moment, met die vleugelpunten in het water, is in ieder geval super qua timing. Knappe foto hoor.

    Comment


    • #3
      Re: purperreiger

      Leuke soort maar foto spreekt mij minder aan. Normaal knallen die kleuren van zo'n purperreiger eruit. Hier wordt het wat weg gedrukt door ms de achtergrond. Timing zit goed.
      Gr David

      Comment


      • #4
        Re: purperreiger

        Bedankt voor jullie eerlijke commentaren, jammer dat hij niet meer aanspreekt
        Het is inderdaad het moment (twee vleugeltips in het water) dat het hem voor mij deed en nog steeds doet
        Dat hij jullie minder aanspreekt komt denk ik doordat de voorste delen inderdaad niet zo duidelijk aanwezig zijn omdat
        de "aanvliegende" fase hier reeds voorbij is en hij net in de "wegvliegende" fase zit (al vliegt hij redelijk parallel).
        Daardoor zie je weinig van de lange nek en de borstveren.
        Speciaal voor jullie post ik er nog een, hopelijk spreekt die beter aan.

        Comment


        • #5
          Re: purperreiger

          Ik volg je redenering volkomen Frank....ook voor mij is de timing het sterke en fantastische van deze opname....super knap
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment

          Working...
          X