Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D aan € 899 bij Top Foto!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10D aan € 899 bij Top Foto!

    Hello,

    Er staat een Canon 10D body (2de hands, A-) bij Top Foto voor € 899!

    Ik hoop dat dit juist staat, anders sorry

    Rutger
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

  • #2
    Amaai 'k ben ook eens gaan zien,slecht voor de tweedehands verkoop.
    Bij de Canonlenzen ( b.v. De EF 28-135mm IS ) ook enkele mooie prijzen.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Ik heb nog 1139 betaald bij ac-foto.de voor mijn 10d demo
      grrr.... , weet wel niet of demo en second hands veel verschil
      heeft, ben benieuwd hem maandag te zien komt aan via ups
      mvg

      Comment


      • #4
        Originally posted by 744
        Ik heb nog 1139 betaald bij ac-foto.de voor mijn 10d demo
        grrr.... , weet wel niet of demo en second hands veel verschil
        heeft, ben benieuwd hem maandag te zien komt aan via ups
        mvg

        Op een demonstratiemodel zit nog de orginele fabrieksgarantie, zijn meestal etalagemodellen, of toestellen welke in de schappen stonden die je uitvoerig kon bekijken en in de handen nemen etc.

        Een second hands is een gebruikt toestel waarvan de fabrieksgarantie al of niet overdraagbaar is voor de nog niet verlopen periode.
        Zijn meestal ingeruilde toestellen van hun eigen klanten die een duurder model willen hebben of toestellen welke door de bank zijn teruggenomen i.v.m. niet nakomen van de aflossing. Zitten zeer vaak hele aantrekkelijke koopjes bij.


        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Originally posted by 744
          Ik heb nog 1139 betaald bij ac-foto.de voor mijn 10d demo
          grrr.... , weet wel niet of demo en second hands veel verschil
          heeft, ben benieuwd hem maandag te zien komt aan via ups
          mvg

          Je bent weer te snel geweest 744

          Comment


          • #6
            ja kweet om zot te worden , als i nie goe is zalt ie vliegen ...

            Comment


            • #7
              Zoiets zul je altijd meemaken, wacht 2 maanden en hij is nog goedkoper... Je hebt 'em besteld aan een prijs die je ervoor wilde geven, dus "don't look back"...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                ja inderdaad maar was wel effe geschrokken daags na mijn aankoop

                Comment


                • #9
                  Dat heb ik ondertussen al een paar keer achter de rug: 10D iets meer dan 1500 betaald, 28-135 €535 betaald, 70-200/4.0 790 betaald (en dat is nog maar 8 maand terug, en ik kan zo nog even doorgaan...). En datzelfde kand ik aanhalen voor computerspullen, PDA, etc... Ik heb er ondertussen mee leren leven
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Dit al gezien op http://foto.2dehands.be/markt/foto_SR/canon.html
                    daar staan nieuwe 10D's te koop aan een spotgoedkope prijs. Waar ze vandaan komen weet ik niet je zal even moeten mailen naar de verkoper.

                    Comment


                    • #11
                      Alvast bedankt voor de tip.
                      Ik heb zojuist die 10D besteld.
                      Heb intussen de betaling reeds uitgevoerd en wacht nu enkel nog op de levering.
                      Vermits ik morgen maandag naar het buitenland moet vertrekken en hem graag zou hebben als ik terug kom, heb hem maar laten leveren aan huis.
                      Hier zit dus een (bijna) nieuwe eigenaar van een 10D.
                      Daar ik nu pas overstap op SLR, heb ik nog behoefte aan AL de rest: lenzen, flitser, noem maar op...

                      Dus als er nog iemand tips heeft, moet je je niet inhouden.

                      Hesy

                      P.S. Hopelijk kan ik bij jullie ook terecht voor wat hulp.

                      hesy.be
                      BD0319BE

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Diego_eos300D
                        Dit al gezien op http://foto.2dehands.be/markt/foto_SR/canon.html
                        daar staan nieuwe 10D's te koop aan een spotgoedkope prijs. Waar ze vandaan komen weet ik niet je zal even moeten mailen naar de verkoper.
                        Hier heb je alvast twee nummers welke als gestolen staan geseind: 0430207410 en 001552

                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          zo goedkoop en nieuw dit is bijna niet te geloven..,?

                          Comment


                          • #14
                            IS BLIJKBAAR AL MET DE NOORDERZON VERDWENEN KRIJG DAAR GEEN ANTWOORD ,


                            This is the Postfix program at host apate.telenet-ops.be.

                            I'm sorry to have to inform you that the message returned
                            below could not be delivered to one or more destinations.

                            For further assistance, please send mail to <postmaster>
                            If you do so, please include this problem report. You can
                            delete your own text from the message returned below.

                            The Postfix program

                            <inkapc@pandora.be>: host smtp-pandora.telenet-ops.be[195.130.132.50] said: 554
                            <inkapc@pandora.be>: Recipient address rejected: User Unknown (in reply to
                            RCPT TO command)

                            Comment


                            • #15
                              Wie kan me nu verder helpen?
                              Ik heb wel een prachtig toestel gekocht, maar welke lens is nu het beste geschikt voor dagelijks gebruik?

                              Alvast bedankt voor je help.

                              Hesy

                              hesy.be
                              BD0319BE

                              Comment

                              Working...
                              X