Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar mooie locaties en modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opzoek naar mooie locaties en modellen

    Graag zou ik volgend jaar iets willen organiseren voor mijn vrienden (fotografie) die ik ontmoet heb in engeland/frankrijk. Daarvoor ben ik opzoek naar mooie foto locaties in belgie. Vooral de regio Gent en Brugge omdat we daar mogelijk een mooi verblijf hebben gevonden (kasteel). Mogen natuurlijk ook anders regios zijn en plaatsen waar je toelating met vragen. (Heb al Villers-la-Ville op mijn lijst.) Het is vooral voor fine art fotografie te doen (conceptuele kunst fotografie) Alle voorstellen zijn zeer welkom. Ik ben ook op zoek naar modellen. Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Opzoek naar mooie locaties en modellen

    Kasteel d'Aertrycke en Kasteel van Wijnendale in Torhout. Deze laatste alleen op aanvraag.
    Rudi

    Comment


    • #3
      Re: Opzoek naar mooie locaties en modellen

      Dankje voor de reactie rudimaes! Indien iemand andere locaties weet. Hoor ik het graag. Het moet zeker niet alleen kastelen zijn. Mag van alle soorten locaties zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Opzoek naar mooie locaties en modellen

        Het wintercircus in Gent was vroeger een populaire urbex locatie, maar is tegenwoordig volledig dichtgetimmerd. Kan best ook wel een mooie locatie zijn, moet je alleen weten wie je moet contacteren om binnen te geraken.
        Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
        Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
        Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

        Comment


        • #5
          Re: Opzoek naar mooie locaties en modellen

          Mppie lokaties zijn overal, het hangt vooral of hoe je zelf naar de omgeving kijkt.

          Conceptual art gaat toch voornamelijk over de art en niet over de omgeving??????
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Opzoek naar mooie locaties en modellen

            Conceptuele art gaat vooral over de art. Maar mooie plaatsen zijn mee genomen. Als je geen mooie basis hebt kom je ook moeilijker tot een mooi resultaat. Dat is mijn mening natuurlijk. hjanssen. Dus als nog iemand andere locaties heeft laat het mij aub weten. Ik will mijn vrienden tijdens hun bezoek mooie plaatsen laten zien.

            Comment

            Working...
            X