Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik vind nergens het adblock plus icoon .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik vind nergens het adblock plus icoon .

    Ik zou voor bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??

  • #2
    Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Ik zou voor bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??
    screenshot aub?

    Comment


    • #3
      Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

      Screenshot gemaakt en opgeslagen in Mijn afbeeldingen . Hoe krijg ik dit nu verwerkt in mijn bericht ?

      Comment


      • #4
        Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

        Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        Screenshot gemaakt en opgeslagen in Mijn afbeeldingen . Hoe krijg ik dit nu verwerkt in mijn bericht ?
        Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

        Comment


        • #5
          Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

          Bedankt , maar waarom moet ik een screenshot maken ? Het icoontje staat niet in mijn statusbalk onderaan het scherm en als ik naar invoegtoepassingen ga vermeldt de status van Adblock : Ingeschakeld .

          Comment


          • #6
            Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
            Bedankt , maar waarom moet ik een screenshot maken ? Het icoontje staat niet in mijn statusbalk onderaan het scherm en als ik naar invoegtoepassingen ga vermeldt de status van Adblock : Ingeschakeld .
            om te zien waar het staat. Staat het niet rechtsboven?

            Comment


            • #7
              Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Ik zou voor bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??
              Ga naar Tools >> Add-ons
              Kies bij Adblock plus "Options"
              Zorg dat het onderste vakje "Show in toolbar" aangevinkt staat.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

                Als ik Adblock in geef vind ik alleen het programma om het te installeren . Nergens anders een verwijzing .
                Op het heel bureaublad en de statusblak vind ik geen icoon terug .
                Waar vind ik Tools>> Add- ons ? Ik werk met IE .

                Comment


                • #9
                  Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

                  Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                  Als ik Adblock in geef vind ik alleen het programma om het te installeren . Nergens anders een verwijzing .
                  Op het heel bureaublad en de statusblak vind ik geen icoon terug .
                  Waar vind ik Tools>> Add- ons ? Ik werk met IE .
                  De werkwijze is voor FF. Geen idee voor IE.

                  Als je geen verwijzing kan vinden is adblock dan wel geinstalleerd?
                  Ergens moet je toch je add-ons/plugins kunnen zien?
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

                    Ik begrijp dat je Adblock aan IE hebt toegevoegd. Zou het niet gemakkelijker zijn voor die sites die Adblock verbieden een tweede browser te gebruiken, Google Chrome, of FireFox of noem maar op?
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

                      rechtsklik in je taakbalk. Vink statusbalk aan. zie onderaan beeld. Tadaaaam
                      of

                      druk op alt.
                      Er verschijnt een menu. Ga naar 'beeld' =>werkbalken=> vink statusbalk aan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .

                        In orde . Ben naar Extra gegaan in IE , werkbalken en daar statusbalk aangevinkt . Daarna kwam het icoontje van Adblocker tevoorschijn . Als ik nu bv. naar Amazon.de ga kan ik Adblocker tijdelijk uitschakelen .
                        Bedankt iedereen voor de hulp.

                        Comment

                        Working...
                        X