Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1dx Mark II.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1dx Mark II.

    Er zou naar verluid nog eind deze maand, een nieuwe Canon 1dx Mark II op de markt komen.
    Iemand die dat kan bevestigen of er al wat meer info heeft over gelezen?

  • #2
    Re: Canon 1dx Mark II.

    Ik heb er nog niets over gelezen, maar de huidige 1Dx is er nu toch al weer een aantal jaren, het is dus wel mogelijk dat er een nieuwe op komst is.

    Ik gebruik de 1Dx nog altijd heel graag (die gebruik ik veel meer dan de 5D MKIII), alleen hebben ze bij sommige nieuwere camera's AF-punten die nog minder licht nodig hebben om goed te werken, en dat zou ik soms wel kunnen gebruiken.
    Als dat zo maar één AF-punt in het midden is, dan kan ik er niet veel mee aanvangen, en is er voor mij niet meteen reden om te "upgraden".

    De beeldkwaliteit van de huidige 1Dx is nog altijd heel erg goed, zelfs op extreem hoge iso.
    Maar ze mogen de hoge iso beeldkwaliteit natuurlijk nog verder verbeteren, dat kan nooit kwaad.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon 1dx Mark II.

      Bij B&H is de prijs plots met 700$ verlaagd. Men speculeert op allerlei fora over een opvolger. Zou best kunnen, ik heb de mijne nu drie jaar. En nog steeds heel tevreden over.

      Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

      Comment

      Working...
      X