Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Flare Witch project

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Flare Witch project

    Gisteren weer met een aantal vrienden naar de Eifel geweest. Dat doe ik graag! Heerlijk met meerdere mensen rond struinen op zoek naar onderwerpen. En... ook gewoon even in het gras zitten kijken naar de honderden bleke blauwtjes! Dat zijn we in ons lang niet gewend!

    De laatste tijd ben ik op zoek naar andere beelden. Minder registratie en meer... kunst! Een andere interessante benadering. Een uitdaging voor het oog. Nog steeds is het voor mij een vraag hoe ver ik kan (mag) gaan (ja, onzekerheid :-) ).
    Deze foto kwam tot stand met tegenlicht en een reflectiescherm. De zon gaf een lensfout (de flare!) die de kleur en waas gaf aan het beeld . De strepen in beeld deden me denken aan de legende van de "witte wieven" (the witch).

    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: The Flare Witch project

    zulke beelden vind ik mooi ,al had ik hier toch liever iets meer contrast op het vlindertje zelf gezien ,ook mocht het van mij iets hoger in beeld staan ,mijn eigen mening hè
    alleen al voor het zoeken naar andere uitgangspunten dan een normaal beeld vind ik al een waard

    Comment


    • #3
      Re: The Flare Witch project

      De mooie flair en bokeh op de achtergrond maken het een dromerig beeld!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: The Flare Witch project

        Mystiek licht.
        Mis hier wel een rustpunt in geheel. Het kopje van de vlinder ietsjes meer contrast geven misschien?

        Groeten,
        Eric

        Comment


        • #5
          Re: The Flare Witch project

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          zulke beelden vind ik mooi ,al had ik hier toch liever iets meer contrast op het vlindertje zelf gezien ,ook mocht het van mij iets hoger in beeld staan ,mijn eigen mening hè
          alleen al voor het zoeken naar andere uitgangspunten dan een normaal beeld vind ik al een waard
          Helemaal mee eens
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: The Flare Witch project

            Bedankt voor de reacties. Ik heb een ander epositie geprobeerd, maar door het licht miste ik de witch dan volledig en ook de flare was ver te zoeken :-)
            https://www.naturephotoportal.com/

            Comment


            • #7
              Re: The Flare Witch project

              vindt het een knap totaal beeld
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X