Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spillars Cove

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spillars Cove



    Nikon D7100 met Nikkor 18-70 f 3.5-4.5
    ISO 200 38 mm f 7.1 1/200

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: Spillars Cove

    prachtige foto van een mooi landschap
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Spillars Cove

      Amaai Raf, wat een verbetering bij uw voorgaande foto's.
      Deze zit echt heel goed.
      Voor mij een totaal onbekend gebied maar door uw compositie heb ik onmiddellijk een idee van hoe het daar moet zijn.
      Prachtige foto, kleuren en natuurlijk de compositie hé, en vooral op dit laatste heb je een enorme vooruitgang geboekt.
      Proficiat.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Spillars Cove

        Mooi gedaan, hoor. Vooral het voorste randje zorgt voor meer diepte.
        Ik heb dan ook over het commentaar van de foto van mijn mijn voorgangers niets tot te voegen.
        (nog even centraal op de pagina plaatsen, en het is perfect !)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Spillars Cove

          Vind het ook een mooie...Knap stukje natuur ook..Dacht even dat het Engeland zou zijn, Canada zie ik nu.Iets verder..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Spillars Cove

            Bedankt voor jullie commentaren.
            Dit is inderdaad een mooie en voor ons meestal onbekende plaats. Het overgrote deel van de bezoekers hier zijn Canadezen en voor de rest uit de V.S.
            Ik ben blij dat de foto een idee geeft hoe het er hier uitziet langs deze coastal hiking trails. Deze plaats was ook wat gemakkelijker om in beeld te brengen aangezien er geen dichte begroeiing van bomen of struiken in de weg staat.

            Comment

            Working...
            X