Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze afstandsbediening voor Canon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keuze afstandsbediening voor Canon.

    Mijn huidige afstandbediening RS-80N3 komt los aan de overgang van het snoer naar de bediening. Alternatief: identiek nieuw kost 49,50 euro, de Hahnel Combi TF Afstandsbediening Canon kost 59,95 euro en de merkloze bij uwcamera.nl 12.90 euro inclusief BTW en verzendkosten. Meningen - ervaringen?
    http://www.paulvanrooy.be

  • #2
    Re: Keuze afstandsbediening voor Canon.

    De goedkoopste met een stekkertje. Ik gebruik er zoéén al jaren zonder moeilijkheden, ik heb ook draadloze gebruikt en daar had ik altijd problemen met de batterijen(leeg) en heb er geen groot voordeel van gezien.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Keuze afstandsbediening voor Canon.

      Keuze genoeg, let er alleen op dat je er een met de juiste stekker bestelt: http://www.dx.com/s/remote+canon+eos
      Lees de reviews, dan weet je toch al iets meer.
      De "merkloze" die je hier kan kopen, die kost een stuk minder als je die zelf vanuit China naar hier laat sturen.

      Normaalgezien zou de originele de beste moeten zijn, het hangt er ook van af of je die veel of weinig nodig hebt.
      De heel goedkope gaan misschien minder lang mee, maar je kan er verschillende kopen voor de prijs van 1 originele.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Keuze afstandsbediening voor Canon.

        Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
        Mijn huidige afstandbediening RS-80N3 komt los aan de overgang van het snoer naar de bediening. Alternatief: identiek nieuw kost 49,50 euro, de Hahnel Combi TF Afstandsbediening Canon kost 59,95 euro en de merkloze bij uwcamera.nl 12.90 euro inclusief BTW en verzendkosten. Meningen - ervaringen?
        Ik gebruik al jaren deze remote shutter:


        Zeer tevreden van, werkt perfect, en heeft het voordeel dat hij op alle Canon bodies werkt, dankzij verwisselbare connectoren (Canon Rebels hebben 1-pin connector, 20-70D/5D/1Ds hebben een 3-pin connector).
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Keuze afstandsbediening voor Canon.

          Ik gebruik met grote tevredenheid de Inspire Livevieuw Remote Control van HAHNEL voor mijn Canon camera . Zeer gebruiksvriendelijk, radio gestuurd en praktisch met zijn kleuren LCD scherm en de mogelijkheid real view te kijken. Bereik tot ongeveer 30 Meter. De zender staat op de flitsschoen gemonteerd en de kabeltjes voor ontspannen en video (voor de live view) zijn meegeleverd en worden op de zijkant van het toestel aangesloten. Even naar de URL van HAHNEL surfen !
          Had vorige week een probleempje met mijn schermpje (na ongeveer een jaar gebruik) . Na een mail naar HAHNEL onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar !
          Opgestuurd naar HAHNEL te Ierland en na 2 dagen een nieuwe in de bus !Knappe service !

          Groetjes Dré

          Comment


          • #6
            Re: Keuze afstandsbediening voor Canon.

            Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
            Mijn huidige afstandbediening RS-80N3 komt los aan de overgang van het snoer naar de bediening.
            Kabel inkorten. Alzo ben je voor nul Euro voor jaren er weer van af.

            Ik heb ook zo'n low cost ding uit China ... maar heb reeds zo'n low cost ding mogen inkorten dat ik voor een kennis gekocht had en dit na minder dan 2 jaar ... dus de beste oplossing is de originele repareren ... niet moeilijk ... daar je dit blijkbaar niet zelf kan, er is altijd wel iemand in de familie of kennissenkring die een soldeerbout heeft.

            Comment

            Working...
            X