Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winnaar Challenge Juni-Juli 2015 (Te land, ter zee of in de lucht): timdelma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winnaar Challenge Juni-Juli 2015 (Te land, ter zee of in de lucht): timdelma

    Timdelma wint de juni-juli Challenge, met een mooie opname van een golfbreker, en de bekende pier in Blankenberge, gemaakt met een lange sluitertijd. Op de tweede plaats vinden we Woody04 (skyline van New York) en op de derde plaats KoRi met een macrofoto van de rups van een helmkruidvlinder. Zoals gezegd kon je met deze opdracht alle kanten uit, en hoewel er toch nogal wat foto's zijn waarin zowel land, zee (of water) en lucht te zien zijn, zijn er toch wat verrassende invullingen van het thema geweest, zoals die rups van KoRi, de militaire begraafplaats (Djivan), of die jongen die met een stel ballonnen de lucht inging (VQB). Meteen toch wat bekende namen van vroegere winnaars vooraan, hoewel ik vermoed dat dit voor timdelma de allereerste keer is. Een bijzondere vermelding verdient de winnaar van de vorige Challenge, nl. Erven. Hoewel hij ditmaal niet bij de eersten eindigde (en dat waarschijnlijk ook niet verwacht had), heeft hij geheel naar de geest van het TV-programma waarnaar ik knipoogde zijn camera+lens (?) zelf gebouwd. Zijn foto, uiteraard niet zo scherp als met een klassieke combo, straalt toch een sfeer van land, zee... lucht of vakantie uit. Knap werk!
    Mijn gelukwensen gaan natuurlijk naar de drie op het ereschavotje, maar evengoed naar alle inzenders. Er is wat minder gescoord en becommentarieerd dan gewoonlijk, maar daar zal de vakantie allicht voor iets tussenzitten.

    Het thema voor augustus 2015 is intussen gekend. Benieuwd waar jullie nu mee afkomen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Winnaar Challenge Juni-Juli 2015 (Te land, ter zee of in de lucht): timdelma

    Dikke proficiat aan Timdelma, vond het een mooie opname vanaf de dag dat deze online kwam. Jammer dat er toch iemand bij was die deze een compleet onverdiende 2 gaf ...
    Desondanks een verdiende winaar !!
    Op naar het volgende thema

    Comment


    • #3
      Re: Winnaar Challenge Juni-Juli 2015 (Te land, ter zee of in de lucht): timdelma

      Proficiat aan alle deelnemers, mij uitgezonderd, want je kan/mag je eigen toch geen proficiat wensen hé .
      En dank aan zij die punten gaven, waartoe ik niet/nooit behoor, zo kan ik mijn eigen foto niet bevoor- of benadelen, alhoewel er waarschijnlijk weinig zijn die hun foto zouden benadelen.
      En nog een speciale dank aan de drie onbekenden die mijn foto een 10 toebedeelden, zonder hen stond ik niet op een vierde plaats.
      Last edited by Guest17; 1 augustus 2015, 14:24.

      Comment


      • #4
        Re: Winnaar Challenge Juni-Juli 2015 (Te land, ter zee of in de lucht): timdelma

        wut? zo'n slechte score bij mij? Ik had er toch meer van verwacht... maar waarschijnlijk deed iedereen dat.

        Proficiat aan de winnaars.

        Comment


        • #5
          Re: Winnaar Challenge Juni-Juli 2015 (Te land, ter zee of in de lucht): timdelma

          Van mij ook een dikke proficiat aan Timdelma met de winnende challengefoto. Ook aan Woody04 en KoRi met hun 2de en 3de plaats.
          Ik had echter meer foto's verwacht van "kunst en vliegwerk" zoals bv rare voertuigen of constructies.
          Voor mij deed de uitslag er deze keer eigenlijk niet toe.
          Toen ik mijn diafilm ging ophalen en ik zag dat de foto's gemaakt met mijn "koekedoos" gelukt waren was mijn challenge al geslaagd.

          Op naar het fruit, als ik de tijd vind, en het niet vroegtijdig opeet.
          Last edited by Erven; 2 augustus 2015, 01:25.
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment

          Working...
          X