Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slongs op Sfinks Mixed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slongs op Sfinks Mixed


    Slongs Dievanongs in volle aktie maar is dit een goeie opname en wat kan er verbeterd worden?

  • #2
    Re: Slongs op Sfinks Mixed

    De actie komt er niet echt uit, er ziet weinig dynamiek in. Heb je geflitst? Het wit lijkt wat fel, de achtergrond heeft wel mooie kleuren.
    Het enige dat echt spijtig is, is die handdoek waardoor ze wat gewrongen staat en hij verstoort (voor mij) het beeld.

    Comment


    • #3
      Re: Slongs op Sfinks Mixed

      als ik je exif tegoei kan lezen is deze geflitst. beetje een 'no go' binnen concert fotografie (jaja er zijn uitzonderingen) Dit lijkt me niet het beste moment om af te drukken. Het is in volgens mij toch al zeker geen flatterende foto voor slongs.

      dus volgende keer je camera niet op autostand zetten. iso hoog genoeg om 1/125 aan te houden en diafragma open( als er veel licht aanwezig is hoeft het niet). tsja en dan een beter moment af wachten.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Slongs op Sfinks Mixed

        Thanks... commentaren zijn terecht... al meen ik dat flitsen geen zonde is :--)

        Comment


        • #5
          Re: Slongs op Sfinks Mixed

          Oorspronkelijk geplaatst door DesertSwinger Bekijk bericht
          al meen ik dat flitsen geen zonde is :--)
          Maar het is bij vele optredens gewoon niet toegelaten, en het is zo dus een ongeschreven regel bij concertfotografie 'No flash'.

          Comment


          • #6
            Re: Slongs op Sfinks Mixed

            Bij concerten wordt er nooit geflitst, da's de gangbare regel. Als er 15 in de front allemaal beginnen te flitsen moeten ze geen showlicht meer programmeren. Er is (bijna) altijd genoeg licht op de artiesten.
            Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

            Comment

            Working...
            X