Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2 gezocht voor een speciaal doel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPad 2 gezocht voor een speciaal doel

    Ik zoek een oude iPAD2, dus géén Air, maar gewoon de tweede IPad die uitgebracht werd.

    Zou deze willen gebruiken voor mijn oude vader die ontzettend veel medicijnen en oogmedicatie moet nemen, maar hij vergeet hier zeer veel van.

    Voor de iPad bestaan er zeer mooie en goede pill reminders, waar je zelfs tekst én gesproken boodschappen kan in zetten.
    Ik heb hier nog een iPad1, maar de echt goede programm's vergen haast allemaal een hoger iOs dan 5.1.1, want dat is het hoogste dat een iPad 1 aankan

    De iPad2 kan echter voor zover ik weet reeds tot iOs 8 aan.

    Is een stokoud toestel maar zou dus enkel en alleen als luxe-wekker gebruikt worden. Want ik vind het een beetje gek om er een splinternieuwe iPad voor te gebruiken. Mij vader kan met die aanraakdingen niet zo goed overweg.

    Een alarmpje wegschuiven zou echter nog wel lukken.

    Dus moet er iemand nog zo'n oude Ipad2 in de schuif hebben liggen, dan kan je hem misschien wel aan mij kwijt.
    Bij voorbaat dank.

    Aan de mods: hopelijk mag deze vraag - ik ga er echt geen gewoonte van maken, maar hier ken ik wel wat mensen waarbij ik in vertrouwen iets kan overkopen.
    Als het echt niet mag, verwijder het dan maar. Ik wil zeker geen regels breken.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: iPad 2 gezocht voor een speciaal doel

    Ik heb er één, maar ik denk niet, gezien bepaalde minder goeie ervaringen, dat wij gaan overeenkomen over de prijs.
    Last edited by enero; 1 augustus 2015, 15:15.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: iPad 2 gezocht voor een speciaal doel

      Gewoon ebay even bezoeken.
      Zelf heb ik geen iPad. Eventueel een mini zoeken.

      Prijzen zitten nog wel ronde de 200-250€

      Comment


      • #4
        Re: iPad 2 gezocht voor een speciaal doel

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Gewoon ebay even bezoeken.
        Zelf heb ik geen iPad. Eventueel een mini zoeken.

        Prijzen zitten nog wel ronde de 200-250€
        Dank U, Tommie - een mini zou eventueel ook nog gekund hebben, maar een normaal formaat is makkelijker voor een oude man.
        Ondertussen heb ik een zeer goede oplossing gevonden. Toch bedankt voor het meedenken.

        Ter zijde: in feite zijn de mogelijkheden grenzeloos op dat gebied. Mijn vader is zeker nog niet dementerend, maar het korte termijngeheugen loopt toch wat stroever.
        Een iPad kan hier zeker helpen.
        In sommige pill reminders kan je zelfs Voice files laten fungeren als alarm. Je kleindochter kan dan inspreken : "Peter het is tijd voor de medicijnen x y z "
        Je kan je voorstellen hoe motiverend zo'n stem voor een oudere man kan zijn, als ie dagelijks zijn kleindochter hoort.

        Voilà, ik laat het hierbij.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment

        Working...
        X