Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audresselles II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Audresselles II

    Een tweede, 180 gedraaid ten opzichte van Audresselles I. Heel bijzonder landschap weer naar mijn mening maar een beetje grappig is deze ook wel als je het picknickend gezin, zoontje had nog geen honger, goed bekijkt

    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Audresselles II

    Fraaie kijk vanaf deze "onbekende" kant.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Audresselles II

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Fraaie kijk vanaf deze "onbekende" kant.
      Bedankt Johan. Zo'n plaatsje van niks (700 inwoners) heeft toch maar een zeer aparte opening naar de zee toe. Helaas was ik hier slechts op doorreis en ben slechts heel kort gestopt. Er is vast nog meer moois te zien..
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Audresselles II

        Audresselles zoals we het niet teveel te zien krijgen. Ietsje minder voorgrond zou een beter beeld geven denk ik maar nu toch ook al goed.
        Ik moet er toch ook eens naartoe, het is maar een uurtje rijden van waar ik woon maar ik ben er nog nooit gaan fotograferen.
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Audresselles II

          Mooie plaat veel te zien ook

          Comment


          • #6
            Re: Audresselles II

            Word er niet warm van..Een beetje troosteloos....
            Compositie zit voor mijn bescheiden mening ook wat krap in het deel.
            Ik zou het een goede vakantie foto willen noemen. Heb al betere zaken gezien van je.
            Das mijn eerlijke mening.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Audresselles II

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Word er niet warm van..Een beetje troosteloos....
              Compositie zit voor mijn bescheiden mening ook wat krap in het deel.
              Ik zou het een goede vakantie foto willen noemen. Heb al betere zaken gezien van je.
              Das mijn eerlijke mening.
              Dank je voor je reactie

              Beetje troosteloos klopt zeker, een sfeer die ik daar tegenkwam en nog wat benadrukt heb in de nabewerking. Wat mij betreft kun je deze het beste zien in samenhang met Audresselles I

              Zelf ben ik er wel tevreden over..
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Audresselles II

                ik ken dit plaatsje als mijn broekzak de compo vind ik mooi ook de zachte kleuren van de huisjes vind ik heel mooi
                maar ik miss de fijne details (scherpte)in de rotsen en donkere delen ,er schort iets en ik kan er mijn hand niet opleggen ,ik vermoed ruis (of weggewerkt )of iets in de nabewerking

                Comment


                • #9
                  Re: Audresselles II

                  Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                  Dank je voor je reactie

                  Beetje troosteloos klopt zeker, een sfeer die ik daar tegenkwam en nog wat benadrukt heb in de nabewerking. Wat mij betreft kun je deze het beste zien in samenhang met Audresselles I

                  Zelf ben ik er wel tevreden over..
                  Het past zeker bij Audresselles I, eigenlijk wordt Audresselles I voor mij nu beter begrijpbaar door Audresselles II. En als je nog enkele foto's van diezelfde aard zou toevoegen, een minireeks als het ware, zou het wellicht ook in de smaak vallen bij diegenen die er wat moeilijkheden mee hebben. Er ontstaat dan als het ware een doorgetrokken stijl.
                  Die foto's zou men eigenlijk als grote prints moeten zien, ze zijn dan allicht heel effectvol.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Audresselles II

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    ik ken dit plaatsje als mijn broekzak de compo vind ik mooi ook de zachte kleuren van de huisjes vind ik heel mooi
                    maar ik miss de fijne details (scherpte)in de rotsen en donkere delen ,er schort iets en ik kan er mijn hand niet opleggen ,ik vermoed ruis (of weggewerkt )of iets in de nabewerking
                    Dank je en ik Ik ga er eens naar kijken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door AndyDi Bekijk bericht
                    Het past zeker bij Audresselles I, eigenlijk wordt Audresselles I voor mij nu beter begrijpbaar door Audresselles II. En als je nog enkele foto's van diezelfde aard zou toevoegen, een minireeks als het ware, zou het wellicht ook in de smaak vallen bij diegenen die er wat moeilijkheden mee hebben. Er ontstaat dan als het ware een doorgetrokken stijl.
                    Die foto's zou men eigenlijk als grote prints moeten zien, ze zijn dan allicht heel effectvol.
                    Dank je en je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop..
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Audresselles II

                      olivtti ik zie graag uw manier van fotograferen, je hebt een heel mooie stijl en een goede smaak maar.........
                      Waarom altijd zo duister? Uw foto's zien er altijd zo droevig uit.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Audresselles II

                        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                        olivtti ik zie graag uw manier van fotograferen, je hebt een heel mooie stijl en een goede smaak maar.........
                        Waarom altijd zo duister? Uw foto's zien er altijd zo droevig uit.
                        Dank u voor de complimenten daar ben ik erg blij mee. Ik ben een uitermate opgewekt persoon maar desalniettemin vind ik toch een bepaalde donkerte in (mijn) foto's het mooist. Ook in muziek, films, literatuur en weet ik al niet meer heb ik die voorkeur. Het verdere waarom zal voer voor psychologen zijn denk ik en zal mij ongetwijfeld nog wel eens uitgelegd worden.
                        http://www.smuttynose.nl

                        Comment

                        Working...
                        X