Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

o o o o o o o o o o?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • o o o o o o o o o o?

    Je kan da zo hebben dat een liedje in je hoofd blijft steken...
    Gisterenavond was ik in een rusthuis op bezoek rond +- 17:30 en daar stond de TV op 1 denk ik.

    Tonen ze een heleboel van de liedjes van de Strangers (niet echt mijn ding, dus ik had er geen aandacht voor)
    Maar na een 15 tal minuten was er een nummer van een dame (of groepje) dat ik best wel kunstzinnig en cewl vond.
    Een knappe blonde was leadzangeres.

    Heb niet echt lyrics kunnen opvangen doordat het geluid niet echt hard stond.
    Maar wat ik heb kunnen vangen was o o o o o o o o o o.... (telkens net haar laatste kreet)

    Ik schat dat het nummer van ergens eind jaren 80 moet zijn.
    Zachte pop/rock stijl.

    Nu is mijn vraag...
    Iemand die dat toevallig ook gezien heeft en weet wie de uitvoerder is?

    Heb al zitten zoeken op youtube en google maar met enkel o o o o o o o o o o kom je niet ver
    Last edited by xafke; 29 juli 2015, 17:38.

  • #2
    Re: o o o o o o o o o o?

    Je moet de volgende keer eens vragen welke pillekes ze daar voor het geheugen uitdelen, kan je volgende keer misschien de naam onthouden

    Geen idee eerlijk gezegd. Beetje mager als gegeven. Welke taal was dat liedje? Dat kan misschien helpen. Eens zoeken op "oh oh oh oh" zou ook kunnen helpen, zo zou dat als engelstalige lyrics wel eens kunnen geschreven zijn.

    Comment


    • #3
      Re: o o o o o o o o o o?

      zoek eens tussen de nummers van Abba
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: o o o o o o o o o o?

        Blondie?
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: o o o o o o o o o o?

          Soleil, Soleil .... Middle of the Road

          Comment


          • #6
            Re: o o o o o o o o o o?

            vraag anders eens aan de radiozender, TVzender of ze je de playlist kunnen bezorgen ? Normaal hebben ze dat met eveneens het tijdstip.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: o o o o o o o o o o?

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Je kan da zo hebben dat een liedje in je hoofd blijft steken...
              Gisterenavond was ik in een rusthuis op bezoek rond +- 17:30 en daar stond de TV op 1 denk ik.

              Tonen ze een heleboel van de liedjes van de Strangers (niet echt mijn ding, dus ik had er geen aandacht voor)
              Maar na een 15 tal minuten was er een nummer van een dame (of groepje) dat ik best wel kunstzinnig en cewl vond.
              Een knappe blonde was leadzangeres.

              Heb niet echt lyrics kunnen opvangen doordat het geluid niet echt hard stond.
              Maar wat ik heb kunnen vangen was o o o o o o o o o o.... (telkens net haar laatste kreet)

              Ik schat dat het nummer van ergens eind jaren 80 moet zijn.
              Zachte pop/rock stijl.

              Nu is mijn vraag...
              Iemand die dat toevallig ook gezien heeft en weet wie de uitvoerder is?

              Heb al zitten zoeken op youtube en google maar met enkel o o o o o o o o o o kom je niet ver
              Als je dat echt niet kunt loslaten, dan bel of mail even naar één.
              Gisteren staat er in de gids 17h30 "clips". Dat kan dus van alles zijn en gelijk welk jaar.
              Er zijn vele blonde chicks die ooit oooooo... hebben gezegd of geroepen voor het even wat..

              Ik heb dat 10 jaar geleden ook gedaan. Ik hoorde iets in mijn auto op stubru.
              Toen ik thuis kwam heb ik even gebeld en ze konden mij dat onmiddellijk zeggen.
              Ik heb die CD toen ook direct besteld. Was niet echt hedendaagse popstijl

              Comment


              • #8
                Re: o o o o o o o o o o?

                Ik was gewoon niet oplettend, tv stond in de achtergrond te spelen. Alhoewel pillekes zouden helpen sowieso

                Toen het mijn aandacht trok was de aankondiging al weg of is die er nooit geweest.

                Heb jullie tips even doorgenomen, geen van allen. Het nummer is niet braafjes. Zeg maar experimentele rock met pop sound.
                Die oh oh oh oh ... is ene goei tip. das voor straks, eerst nog wat anders doen.

                Heb ondertussen bij 1 al een opzoekingsverzoek gericht.
                Thanx voor de tips.

                Net ook gevonden, was idd "Clips" en duurt maar 5 minuut.

                Als ik het weet steek ik jullie ook aan ermee

                Comment


                • #9
                  Re: o o o o o o o o o o?

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Ik was gewoon niet oplettend, tv stond in de achtergrond te spelen. Alhoewel pillekes zouden helpen sowieso

                  Toen het mijn aandacht trok was de aankondiging al weg of is die er nooit geweest.

                  Heb jullie tips even doorgenomen, geen van allen. Het nummer is niet braafjes. Zeg maar experimentele rock met pop sound.
                  Die oh oh oh oh ... is ene goei tip. das voor straks, eerst nog wat anders doen.

                  Heb ondertussen bij 1 al een opzoekingsverzoek gericht.
                  Thanx voor de tips.

                  Net ook gevonden, was idd "Clips" en duurt maar 5 minuut.

                  Als ik het weet steek ik jullie ook aan ermee
                  Ben benieuwd...
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: o o o o o o o o o o?

                    Moest je toevallig een replay pakket hebben (bij Telenet ofzo), kan je altijd ff terugkijken wat er gisteren was op tv

                    En de volgende keer je gsm tegen de tv duwen en Shazam opzetten
                    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                    Comment


                    • #11
                      Re: o o o o o o o o o o?

                      Misschien was het wel

                      Florence and the Machine - Breath of Life

                      ??????

                      Comment


                      • #12
                        Re: o o o o o o o o o o?

                        Kung Fu fighting ? Maar da's meer hooo hooo hooo hoooooo ....
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: o o o o o o o o o o?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Kung Fu fighting ? Maar da's meer hooo hooo hooo hoooooo ....
                          is dat een blonde vrouw?

                          Comment


                          • #14
                            Re: o o o o o o o o o o?

                            Blondie, Atomic ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: o o o o o o o o o o?

                              Hier vind je een lijst van de gespeelde nummers van de "Topcollectie..." Misschien "I love to love" van Tina Charles.
                              Maar er staan geen nummers van De Strangers bij.

                              Het kan ook in het volgende programma "Clips" gezeten hebben.
                              Rudi
                              Last edited by rudimaes; 30 juli 2015, 08:17.

                              Comment

                              Working...
                              X