Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbums Profotonet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoalbums Profotonet

    Ik heb een vraagje over de fotoalbums van Profotonet.

    Onlangs genomen van het verjaardagsfeest van mijn tante, foto's mooi bewerkt, maar nu zou ze de foto's graag in een album hebben.
    Met Albelli heb ik in het verleden geen goede ervaringen gehad en via via bij Profotonet terechtgekomen.
    Wel de helft duurder dan Albelli, maar naar wat ik lees, is hun kwaliteit gewoon super.

    Offline software gedownload en ik moet zeggen dat die echt knap, uitgebreid en snel is. Ik ben nu bezig met het album samen te stellen.

    Wie heeft er ervaring met hun albums en verloopt alles vlot bij het bestellen?

    Ik heb verschillende pagina's waarbij de foto over de naad van het album loopt of soms zelfs 2 volledige pagina's inneemt, dus ga ik wel kiezen voor de lay-flat binding in combinatie met een effen linnen kaft, dus geen foto op de omslag.
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

  • #2
    Re: Fotoalbums Profotonet

    Ik heb er een maand geleden eentje bestelt via Profotonet. Niet twijfelen! Het ging over een album liggend 20x30. Tachtig procent van de foto's liepen over de naad. Gewoon perfect. Ik heb wel gekozen voor foto's op de omslag.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoalbums Profotonet

      Oorspronkelijk geplaatst door kubus Bekijk bericht
      Ik heb er een maand geleden eentje bestelt via Profotonet. Niet twijfelen! Het ging over een album liggend 20x30. Tachtig procent van de foto's liepen over de naad. Gewoon perfect. Ik heb wel gekozen voor foto's op de omslag.
      Das al goed nieuws. Zonet vernomen dat al hun albums met die lay-flat binding zijn, dus geen extra kost hiervoor.
      Heeft u gekozen voor de zijdeglans of glossy-afwerking?
      Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
      Mijn fotoalbums

      Comment


      • #4
        Re: Fotoalbums Profotonet

        Oorspronkelijk geplaatst door kubus Bekijk bericht
        Ik heb er een maand geleden eentje bestelt via Profotonet. Niet twijfelen! Het ging over een album liggend 20x30. Tachtig procent van de foto's liepen over de naad. Gewoon perfect. Ik heb wel gekozen voor foto's op de omslag.
        Idem ditto. Prijzig, maar kwaliteit.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoalbums Profotonet

          Hier ook heel tevreden klant.

          Comment


          • #6
            Re: Fotoalbums Profotonet

            Nog even snel nagekeken, glossy afwerking.

            Comment


            • #7
              Re: Fotoalbums Profotonet

              Bedankt iedereen voor de reacties!
              Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
              Mijn fotoalbums

              Comment


              • #8
                Re: Fotoalbums Profotonet

                Ik heb zondag een fotoalbum besteld gehad, donderdagavond was hij binnen. Kwaliteit is top ! Netjes afgewerkt, ik heb voor een witte lederen kaft gekozen, echt mooi.
                Niet twijfelen !

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoalbums Profotonet

                  Ben er zeer tevreden van !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoalbums Profotonet

                    Al verschillende malen albums besteld. Tot op heden nog altijd geen problemen of opmerkingen. Dus ik ben ook tevreden :-)
                    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoalbums Profotonet

                      Ah ja, was vergeten om de feedback te posten. Enkele weken ondertussen al geleden het fotoboek ontvangen en supertevreden van de kwaliteit.
                      Mooie levendige kleuren, mooie afwerking, top!
                      Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                      Mijn fotoalbums

                      Comment

                      Working...
                      X