Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijgrip op een 7D mk II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterijgrip op een 7D mk II

    Bij de aankoop van mijn Canon 7D mark II heeft de verkoper in de winkel er op gehamerd dat ik zeker geen 'vreemd' merk mocht kiezen voor een batterijgrip. Dit moést volgens hem een Canon grip zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee ? Met een ander merk bedoel ik dan (Neewer, Jupio, Meike, Opteka, Travor, ...).

    Ik gebruikte vroeger altijd een chinees spul onder m'n Canon 40D, zonder problemen. Is dit anders met een 7D mk II ?
    Dank voor julllie respons !

  • #2
    Re: Batterijgrip op een 7D mk II

    Oorspronkelijk geplaatst door Kadeeke Bekijk bericht
    Bij de aankoop van mijn Canon 7D mark II heeft de verkoper in de winkel er op gehamerd dat ik zeker geen 'vreemd' merk mocht kiezen voor een batterijgrip. Dit moést volgens hem een Canon grip zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee ? Met een ander merk bedoel ik dan (Neewer, Jupio, Meike, Opteka, Travor, ...).

    Ik gebruikte vroeger altijd een chinees spul onder m'n Canon 40D, zonder problemen. Is dit anders met een 7D mk II ?
    Dank voor julllie respons !
    Op mijn 7D staat nog steeds een originele op , bij mijn vrouw haar 5DmkII sond een namaak op ( wisten we niet zat in een pack bij een fotozaak die er niet meer is)en hebben niets dan problemen gehad nu fotografeerd ze zonder grip.

    Comment

    Working...
    X