Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

facebook doet weer onnozel :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • facebook doet weer onnozel :)

    wil ik meer verslagen zien ( ik krijg er nog 3 te zien ) dan hunnen tekst : Er zullen meer verhalen in het Nieuwsoverzicht zijn als je meer vrienden toevoegt.
    nu moet ik mensen toevoegen , die ik niet wenste of, niet ken of.... wat voor nen brol face is dat nu weer.

  • #2
    Re: facebook doet weer onozel

    FB is onozel van dag 1?

    Naargja, het is idd wel zot dat je vrienden moet toevoegen om functionaliteit te hebben.

    Comment


    • #3
      Re: facebook doet weer onozel

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      wil ik meer verslagen zien ( ik krijg er nog 3 te zien ) dan hunnen tekst : Er zullen meer verhalen in het Nieuwsoverzicht zijn als je meer vrienden toevoegt.
      nu moet ik mensen toevoegen , die ik niet wenste of, niet ken of.... wat voor nen brol face is dat nu weer.
      FB is zo onozel als je het zelf maakt dacht ik.
      Wat wil je dan, in iedereen zijn zaken gaan snuffelen zonder hun te vriend te maken?

      Comment


      • #4
        Re: facebook doet weer onozel

        Je moet geen vrienden toevoegen om functionaliteit te hebben. Maar als er niet meer vrienden zijn, kunnen er ook niet meer updates zijn. Wil je alles lezen wat ze plaatsen, dan moet je naar hun pagina gaan. In het nieuwsoverzicht krijg je alleen de updates, en als die op zijn, zijn ze op. Facebook heeft bepaalde criteria om iets te beschouwen als een update die jij zou willen zien, en die zijn niet altijd even duidelijk of handig. Maar het is niet zo dat je een "Facebook-light" krijgt tot je een bepaald aantal vrienden hebt.

        Comment


        • #5
          Re: facebook doet weer onozel

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          FB is zo onozel als je het zelf maakt dacht ik.
          Wat wil je dan, in iedereen zijn zaken gaan snuffelen zonder hun te vriend te maken?
          Tsja, blij dat ik er nooit aan begonnen ben en er nooit ga aan beginnen ook.

          Comment


          • #6
            Re: facebook doet weer onozel

            Ben niet zo'n voorstander van FB, maar toch ben ik er bij betrokken geraakt via mijn kinderen en enkele goeie vrienden. Maar je moet dat natuurlijk kunnen beperken en het een beetje in de hand houden. Met vriendschapsverzoeken ben ik persoonlijk zeer karig. En als je er de voordelen van wil, moet je er natuurlijk ook enkele nadelen van nemen. Zoals hierboven al aangehaald, je mag het nooit helemaal vanuit jouw eigen voordeel bekijken, maar toegegeven, het kan ook giftig geschenk worden...
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Re: facebook doet weer onnozel

              Mensen die een account hebben bij Facebook bouwen mee aan de toekomst van de nieuwe wereld:



              Of beter gezegd : Facebook doet niet onnozel. Ze weten HEEL GOED wat ze doen.
              Last edited by Skitch; 28 juli 2015, 11:09.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: facebook doet weer onozel

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Tsja, blij dat ik er nooit aan begonnen ben en er nooit ga aan beginnen ook.
                Heb ik zelf ook nog gezegd Ivan, maar als je je instellingen zo beheerd dat niemand op je tijdlijn kan schrijven,
                en je vrienden wat zorgvuldig kiest, en dan ook nog eens nadenkt wat je er op zet, geen probleem zou ik zeggen.

                Een ex BD'er en ik hebben er een besloten groep opgericht, genaamd "Techno Babbel" met momenteel slechts 33 leden,
                draait vrij goed en minder giftige reacties, noem het een soort Chit Chat, maar dan veel meer besloten.
                Ik zie daar totaal geen problemen in, je hebt het zoals je het zelf maakt.
                Als ik zie wat voor mensen daar zitten..... Verre van allemaal onozel, van vakman over dokter tot professor.

                Comment


                • #9
                  Re: facebook doet weer onozel

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Heb ik zelf ook nog gezegd Ivan, maar als je je instellingen zo beheerd dat niemand op je tijdlijn kan schrijven,
                  en je vrienden wat zorgvuldig kiest, en dan ook nog eens nadenkt wat je er op zet, geen probleem zou ik zeggen.

                  Een ex BD'er en ik hebben er een besloten groep opgericht, genaamd "Techno Babbel" met momenteel slechts 33 leden,
                  draait vrij goed en minder giftige reacties, noem het een soort Chit Chat, maar dan veel meer besloten.
                  Ik zie daar totaal geen problemen in, je hebt het zoals je het zelf maakt.
                  Als ik zie wat voor mensen daar zitten..... Verre van allemaal onozel, van vakman over dokter tot professor.
                  Dat heb ik ook nergens gemeld hé .

                  Comment


                  • #10
                    Re: facebook doet weer onnozel

                    Niettegenstaande FB wel voordelen heeft wil ik niets te maken hebben met dit bedrijf en het wordt voor het overgrote deel voor onnozelheden gebruikt.
                    Last edited by Laurens; 31 juli 2015, 08:53. Reden: Referentie naar gewiste reacties verwijderd
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: facebook doet weer onnozel

                      Ik gebruik facebook als handigheidje om de famillie effe gauw iets te kunnen zeggen. ik zit onder de 50 personen.. Dus niet zoals een vriendin van me die er 3000 heeft.
                      Last edited by Laurens; 31 juli 2015, 08:53. Reden: Referentie naar gewiste reacties verwijderd

                      Comment


                      • #12
                        Re: facebook doet weer onnozel

                        Moderator Note: Spijtig dat in een discussie over sociale media niet alle reacties even sociaal zijn. Er zijn enkele opmerkingen gewist en ik reken erop dat de verdere discussie zich inderdaad beperkt tot de voor- en nadelen van het gebruik van Facebook.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #13
                          Re: facebook doet weer onnozel

                          Zonder moderatorhoedje: Voor de avondcursus die ik afgelopen jaar volgde zette de leraar alle cursusmateriaal op Facebook. Ik merk bij mijn dochter dat vrijwel alle interactie met andere studenten in Leuven via Facebook verloopt: afspraken rond groepswerken, kladversies van documenten, vragen over taken,.... Ik had verwacht dat ze met Skype, DropBox, Google Docs,... aan de slag zou gaan en dat gebeurt voor sommige dingen ook maar blijkbaar is het gewoon handiger met Facebook te werken omdat daarmee iedereen constant te bereiken is. Soms kan je het platform gewoon niet vermijden.
                          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                          Comment


                          • #14
                            Re: facebook doet weer onnozel

                            idd. ik zit bij dat modellennet , en hoeveel modellen via daar ?? 1 op 2 jaar, via facebook, elke week ...2 weken 1.
                            sociaal, zitten er meer op dan je denkt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: facebook doet weer onnozel

                              Ik gebruik ook facebook, voornamelijk om contacten te leggen, ik ben filmamateur en maak krote speelfilms, al zeer veel gebruikt gemaakt van fb, om aan acteurs te geraken, ook contacten gelegd ivm toelating om muziek te gebruiken, of teksten en gedichten. Als het goed gebruikt is het een zeer goede manier om contacten te leggen en onderhouden.

                              Comment

                              Working...
                              X