Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jamie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jamie

    ontmoet de fotogenieke Jamie.

    "The orange"


  • #2
    Re: Jamie

    Ik vind dit eén van je betere , al vloeken de roze nagels enorm...

    Voor je met de shoot begint is dit vijf minuutjes werk om die nagel lak er te laten afdoen door het model zelf...

    Comment


    • #3
      Re: Jamie

      Fotogeniek is ze zeker, heeft een Brits aandoend uiterlijk waar ik van hou. Wat de nagels betreft akkoord met fotodan. Zo iemand heeft weinig of niets nodig van make-up of nagellak. Kijk ernaar uit haar te zien in een herfstshoot.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Jamie

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Ik vind dit eén van je betere , al vloeken de roze nagels enorm...

        Voor je met de shoot begint is dit vijf minuutjes werk om die nagel lak er te laten afdoen door het model zelf...
        Indeed!! Ik had het over het hoofd gezien, de nagels ga ik denk ik nog een photoshop behandeling geven

        Comment


        • #5
          Re: Jamie

          Mooi rood is niet lelijk en zo ook deze niet afgezien dan van de nagellak

          Comment


          • #6
            Re: Jamie

            prachtig portretje . Leuk met dat appelsientje erbij :-)

            Grtn Thierry

            Comment


            • #7
              Re: Jamie

              Inderdaad een beetje jammer van de nagellak, maar het blijft een mooi beeld !!
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #8
                Re: Jamie

                Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                Inderdaad een beetje jammer van de nagellak, maar het blijft een mooi beeld !!
                Ik heb inmiddels een aangepaste vesie gemaakt en geupload voor mijn website. Hierin is de nagellak aangepast. Excuses dat de originele nu niet meer te zien is hier, maar omdat de foto rechtstreeks gelinkt is vanaf mijn site ben ik de oude versie kwijt. Maar mede dank zij jullie reacties heb ik een nieuwe gemaakt. Thanks

                Comment


                • #9
                  Re: Jamie

                  Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                  Ik heb inmiddels een aangepaste vesie gemaakt en geupload voor mijn website. Hierin is de nagellak aangepast. Excuses dat de originele nu niet meer te zien is hier, maar omdat de foto rechtstreeks gelinkt is vanaf mijn site ben ik de oude versie kwijt. Maar mede dank zij jullie reacties heb ik een nieuwe gemaakt. Thanks
                  Had de vorige gezien.
                  De aanpassing maakt de foto af !
                  Toppertje hoor.
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jamie

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Had de vorige gezien.
                    De aanpassing maakt de foto af !
                    Toppertje hoor.
                    Merci! Pete. En zo zie je maar weer feedback is nooit verkeerd? Door de reacties ga je toch aan het denken!

                    Comment

                    Working...
                    X