Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normandié 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Normandié 2

    Hier nog ééntje van Normandié.

    Grts S.


  • #2
    Re: Normandié 2

    Compo is erg mooi, goed de aanwezig lijnen gebruikt...Je blik gaat vanzelf naar de kerk, en de mooie boog in de achtergrond...
    Zou zelf hier de lucht nog wat meer benadrukken, er zit nog detail genoeg in de lucht om wat meer door te drukken...Heb het even geprobeerd op deze Jpeg, vanaf RAW zit er nog veel meer in...Op de Jpeg komt er wat ruis te voorschijn..KLIK
    Als je het niks vind haal ik de link weer weg hoor..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Normandié 2

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Compo is erg mooi, goed de aanwezig lijnen gebruikt...Je blik gaat vanzelf naar de kerk, en de mooie boog in de achtergrond...
      Zou zelf hier de lucht nog wat meer benadrukken, er zit nog detail genoeg in de lucht om wat meer door te drukken...Heb het even geprobeerd op deze Jpeg, vanaf RAW zit er nog veel meer in...Op de Jpeg komt er wat ruis te voorschijn..KLIK
      Als je het niks vind haal ik de link weer weg hoor..
      Helemaal eens, incl. de link.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Normandié 2

        Een mooie compositie maar nu lijkt het beeld door de grijze lucht nogal vlak.
        Ik zou zeker de suggestie van Jos eens proberen en misschien ook in de voorgrond wat meer contrast geven.
        Wel een heel mooie omgeving daar.
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment

        Working...
        X