Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Centi II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Centi II

    Last edited by Greyhorse; 26 juli 2015, 11:17.

  • #2
    Re: Centi II

    Aai... ! ik kom hier nog maar amper eens kijken, en ik val op dit (catastrofaal ! ) beeld...;

    Ik ga hier eerlijk en direct zijn Greyhorse:

    Je bent al een hele tijd bezig en hebt al veel ervaring in glamour en naakt shoots, ... wel, dan sta ik heel verwonderd waarom
    je hier zo een ondermaats beed post, of zelf durf posten.

    Ik verklaar: door je standpunt / uitsnede, heeft Centi een ENORM dikke rechter bil, haar rechter arm tegen haar aangedrukt word hierdoor ook veel te dik,
    haar linker arm word door het wegdraaien dan weer bijna een stompje...

    Kijk, haar bil is tweemaal zo dik dan haar hoofd, dit zijn echt geen normale menselijke proporties

    Haar rechter hand die in haar keel indrukt, vind ook ook maar niets...

    Ik snap eigenlijk niet goed hoe een fotograaf met veel ondervinding, dit zelf niet ziet ?

    Centi verdient veel beter dan dit vind ik persoonlijk.

    Heel harde commentaar geef ik hier, ben ik me goed bewust van natuurlijk, maar je kan stukken beter dan dit, en het model verwacht
    waarschijnlijk ook veel meer en beter van je...

    Grtz, DD.

    Comment


    • #3
      Re: Centi II

      Haar rechterdijbeen was ook het eerste wat mij opviel maar ik heb geen verstand van menselijke verhoudingen omdat ik daar niet voor gestudeerd heb maar blijft vreemd. Als zij dit zo heeft dan heb ik niets gezegd.
      Die schaduw van de vingers in haar nek vind ik raar overkomen. Waar komt dat vandaan?

      Comment


      • #4
        Re: Centi II

        Eerst een kleine nuancering,
        ik ben wel al een tijdje hier aanwezig op de site, maar ben verre van een ervaren "fotograaf"
        Denk dat ik misschien al 20 shoots met modellen gedaan heb gedurende al die jaren.
        Nu, de reden dat ik hier post is net om bij te leren, dus heb geen probleem met je terechte harde commentaar wat de pose betreft. Wat er wel goed aan de foto is kan eventueel ook gezegd worden.
        Heb meer naar de sfeer van het beeld gekeken dan naar de anatomie van het lichaam.

        Wat het durven posten betreft, daar beslis ik zelf over.

        Comment


        • #5
          Re: Centi II

          Hoeft natuurlijk niet maar zou je ook nog in kunnen gaan op dat wat inhoudelijk is gezegd?

          Comment


          • #6
            Re: Centi II

            Dijbeen is deze minder flatterend voor model dan de andere die je gepost hebt, maar ik vind deze stukken beter!
            Compositie, licht, pose, diepte maken deze voor mij veel interessanter
            Groet, Philippe

            Meer en andere belekens op Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Centi II

              Oorspronkelijk geplaatst door SugarMan Bekijk bericht
              Haar rechterdijbeen was ook het eerste wat mij opviel maar ik heb geen verstand van menselijke verhoudingen omdat ik daar niet voor gestudeerd heb maar blijft vreemd. Als zij dit zo heeft dan heb ik niets gezegd.
              Die schaduw van de vingers in haar nek vind ik raar overkomen. Waar komt dat vandaan?
              Zonlicht via sunbounce

              Comment


              • #8
                Re: Centi II

                Ik moet toegeven dat de foto inderdaad niet meteen het model flatteert, haar rechter bovenarm en bil zijn vrij dik. Zoals Dan al aangaf had je dit met licht (schaduw) en pose kunnen verdoezelen.
                Dat gezegd zijnde ga ik er vanuit dat je deze twee zaken niet bewust versterkt hebt in photoshop, en dat het model min of meer natuurgetrouw weergegeven is. (hier kan ik persoonlijk niet over oordelen aangezien ik Centi niet ken).

                Hoe dan ook vind ik dit toch een mindere foto van je. Had je het model en vooral je licht beter kunnen plaatsen wat ongetwijfeld het model beter tot haar recht had doen komen.
                Maar ik ben wel blij dat je je niet hebt laten verleiden tot het liquify-en van het model.
                Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Re: Centi II

                  Daar gaan ze weer, het model beoordelen in plaats van de foto.
                  Als iedereen die het over dikke billen of armen heeft nu eens een naakt zelfportret zou moeten zetten?

                  De foto is zeer goed gemaakt, mooi licht, goed onder controle.
                  Dit normaal, echt model zal daar ongetwijfeld blij mee zijn.
                  Als dit al niet meer kan als model...we beoordelen foto's, geen vleeskeuring, stop daarmee!
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Centi II

                    Lieven,

                    de opmerkingen over de weergave van het model zijn niet op haar figuur, maar onrechtstreeks (waarschijnlijk) over de gebruikte milimeters...
                    35mm op FF is te weinig en werkt deze vervormingen in de hand.

                    Dezelfde uitsnede op 85mm+ was waarschijnlijk flatterender geweest.

                    Gr, V.
                    http://www.catchlight.be
                    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                    Comment


                    • #11
                      Re: Centi II

                      Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                      Lieven,

                      de opmerkingen over de weergave van het model zijn niet op haar figuur, maar onrechtstreeks (waarschijnlijk) over de gebruikte milimeters...
                      35mm op FF is te weinig en werkt deze vervormingen in de hand.

                      Dezelfde uitsnede op 85mm+ was waarschijnlijk flatterender geweest.

                      Gr, V.
                      idd, dit klopt, als ik het nog zie zitten om te posten hier, zal ik er eentje plaatsen die met m'n 85 mm gemaakt is

                      Comment


                      • #12
                        Re: Centi II

                        Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                        idd, dit klopt, als ik het nog zie zitten om te posten hier, zal ik er eentje plaatsen die met m'n 85 mm gemaakt is
                        Doen!
                        http://www.catchlight.be
                        Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                        https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                        Comment


                        • #13
                          Re: Centi II

                          Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                          Lieven,

                          de opmerkingen over de weergave van het model zijn niet op haar figuur, maar onrechtstreeks (waarschijnlijk) over de gebruikte milimeters...
                          35mm op FF is te weinig en werkt deze vervormingen in de hand.

                          Dezelfde uitsnede op 85mm+ was waarschijnlijk flatterender geweest.

                          Gr, V.
                          Geloof je nu zelf wat je geschreven hebt?
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Centi II

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                            Geloof je nu zelf wat je geschreven hebt?
                            Yep, voor de 100% zelfs...
                            http://www.catchlight.be
                            Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                            https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                            Comment


                            • #15
                              Re: Centi II

                              Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                              Yep, voor de 100% zelfs...
                              Ik ook !!!

                              Comment

                              Working...
                              X