Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Robu, Lofoten, Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Robu, Lofoten, Noorwegen

    Een pano-foto van vakantiehuisjes, robu, op de Lofoten.


    Ik heb ook een folder gemaakt op mijn website met foto's van deze cruise.
    Als je zin hebt, kan je ze hier bekijken http://www.vickysgallery.com/

    En grote versie van deze foto staat in de folder 'cuise Noordkaap ...' in het mapje Lofoten.



    Last edited by Vicky; 24 juli 2015, 12:01.
    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

    Mooie plek en geluk met het weer. De foto vind ik iets te krap bovenaan om de bergen echt tot hun recht te laten komen.
    De vissershuisjes staan er mooi op en het licht op het water is schitterend, typisch lofoten.
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

      Mooie foto, uitnodiging om er zelf naar toe te gaan.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

        Ik vind de foto ook iets te krap bovenaan maar hij geeft wel weer een mooie indruk van de omgeving.
        De zin om er zelf naartoe te gaan neemt alleen maar toe.
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

          Zo herkenbare rorbuer, afgelopen 2 winters heb ik daar een aantal dagen mogen overnachten. Ben je hier nog de berg opgelopen? Dan heb je echt een fenomenaal uitzicht op de Lofoten. De meest fantastisch plek op aarde, het mooiste wereldwonder door God geschapen. Dat is vaak de tekst die je leest in de dagboeken van de rorbuer. Ik herken veel in je serie echter zijn al jou foto's allemaal genomen in een ander jaargetijde..
          Wellicht, als je tijd hebt kun je een kijkje nemen op mijn website: www.artenco-fotografie.nl Kopje fotoreizen. Zie je de lofoten in winterkledij...is ook wonderschoon.
          http://www.artenco-fotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

            Heb je gallery bekeken, prachtig land he Vicky.
            Wij konden er ook niet genoeg van krijgen.
            Zijn vanaf Gent met een roroschip naar Göteborg gegaan en via Brevik (Noorwegen) terug.

            Als je dacht nu heb ik het wel gezien dan kwam er weer een andere surprise.
            Behalve de watervallen ....na de honderdste vond ik het wel genoeg geweest.

            Comment


            • #7
              Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

              Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk bericht
              Zo herkenbare rorbuer, afgelopen 2 winters heb ik daar een aantal dagen mogen overnachten. Ben je hier nog de berg opgelopen? Dan heb je echt een fenomenaal uitzicht op de Lofoten. De meest fantastisch plek op aarde, het mooiste wereldwonder door God geschapen. Dat is vaak de tekst die je leest in de dagboeken van de rorbuer. Ik herken veel in je serie echter zijn al jou foto's allemaal genomen in een ander jaargetijde..
              Wellicht, als je tijd hebt kun je een kijkje nemen op mijn website: www.artenco-fotografie.nl Kopje fotoreizen. Zie je de lofoten in winterkledij...is ook wonderschoon.
              Bedankt voor je reactie. Ik heb werkelijk genoten van de foto's op jou website. Prachtig de Lofoten in de winter. En de andere foto's van je reizen zijn ook heel mooi.
              Tja ik heb mijn hart ook verloren aan de Lofoten en ik hoop van er nog eens terug te komen maar dan voor langer dan één dag.

              @ iedereen : Ik weet dat de bergen wat te dicht tegen het kader hangen maar bij een pano had ik de keuze ofwel meer ruimte boven ofwel minder lang.
              Op mijn website staat er ook een gewone foto van deze huisjes en daar is er meer lucht in de foto.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

                Knap plaatje, zeer mooi in beeld gebracht
                Ik ben er ook geweest op dezelfde plaats verleden jaar
                Mvg
                Francis
                3 x Diashow gemaakt https://vimeo.com/116408407
                Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                Comment


                • #9
                  Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

                  Eén dag Lofoten, dat is inderdaad veels te weinig Vicky...Nu je weet hoe mooi het daar is moet je zeker nog eens teruggaan......en misschien wel in de winter.
                  http://www.artenco-fotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

                    Oorspronkelijk geplaatst door FrancisVK Bekijk bericht
                    Knap plaatje, zeer mooi in beeld gebracht
                    Ik ben er ook geweest op dezelfde plaats verleden jaar
                    Mvg
                    Francis
                    3 x Diashow gemaakt https://vimeo.com/116408407
                    Prachtige diashow, ik heb er van genoten.
                    Niet alleen van de mooie landschappen maar ook van de fauna en flora die je er mooi hebt tussen gezet
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

                      Erg mooie Pano, die eigenlijk wel een maatje groter verdiend...
                      Ook je website bekeken, niet alleen je Noorwegen/Lofoten reeks erg mooi, ook de andere landen zit pracht foto's tussen...
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Robu, Lofoten, Noorwegen

                        iedereen bedankt voor de fijne reacties
                        Groetjes Vicky

                        Comment

                        Working...
                        X