Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Centi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Centi


  • #2
    Re: Centi

    valt precies niet zo in de smaak

    Comment


    • #3
      Re: Centi

      De locatie is wel nice, maar vind het nogal een rare compositie. Model staat nogal ver weg, als je nu cropped tot net onder haar voeten en tot net naast de trap vind ik het al veel mooier. Dus basically drie-vijfde van je foto wegknippen.
      Als je de locatie graag in de verf wilt zetten, laat dan het model weg en vice versa vind ik hier...

      IZ.
      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

      Comment


      • #4
        Re: Centi

        Snap wat je bedoelt, maar hou het liever zo,
        bij de volgende foto staat het model al wat dichter

        Comment


        • #5
          Re: Centi

          Kan ook, en dan leg je hier de focus meer op de relatie tussen model en locatie, en op de andere meer de focus op het model. "Als ge 't maar kunt uitleggen" in de kunst dan geraakt ge heel ver, heb ik al ondervonden

          IZ.
          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

          Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

          Comment


          • #6
            Re: Centi

            Mag ik het een rare pose noemen, hopelijk (krampachtig eerder). Haar rechtervoet zit uit de schoen, en ze staat niet comfortabel tegen de pilaar.
            Voorgrond en achtergrond zijn vrijwel oninteressant.
            Ach, ze gaan me weer afbranden, soit. 't Is nochtans gewoon mijn gedacht.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Centi

              Burn in Hell, Lieven

              neen, sta open voor elk commentaar, kan er altijd uit leren.
              Rechtervoet klopt inderdaad, had ik niet opgemerkt.
              Locatie vond ik wel iets hebben.

              Comment


              • #8
                Re: Centi

                Dank u Greyhorse.
                Locatie en onderwerp zijn wel geen match vrees ik. Maar er zit wel wat in hoor.
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Centi

                  Als ze zich nu eens heel nonchalant op haar achterste op de grond zet, tegen die pilaar?

                  Ik zou de locatie zeker niet afschrijven, en het contrast vuile ondergrondse locatie en model zal zeker werken, alleen wat meer proberen

                  IZ.
                  For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                  Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                  Comment


                  • #10
                    Re: Centi

                    Ik had deze al gezien en bewust even gewacht met reageren om te kijken wat de andere te zeggen hadden.
                    Het eerste wat mij opviel was de relatie van het model en de locatie.
                    De manier waarop ze er bij staat begrijp ik niet zo met de locatie. Zie totaal geen relatie met die twee.

                    Als dat niet hoeft dan heb ik niets gezegd

                    Comment

                    Working...
                    X