Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landkaartje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Landkaartje

    Vandaag het gelukt gehad een landkaartje voor de lens gehad te hebben, erg mooie en kleurrijke vlindertjes.

    Maar ozo lens schuw en ze zitten dikwijls langs bosranden donkere plaatsen, doch deze wou uitgebreid poseren die exemplaren moet men proberen voor lens te krijgen.

    Zeker een 50 tal foto's genomen , waar volgens mij deze de beste was hopelijk delen jullie mijn mening






    Update witbalans iets aangepast op aanraden van extrazone was inderdaad iets van kleurzeem, foto was bewerkt op laptop iets wat ik moet afleren geeft altijd iets van vertekend beeld tegen vaste comp.





    Shoot Casie
    Last edited by casie; 20 juli 2015, 15:17.

  • #2
    Re: Landkaartje

    Heerlijke macro.
    Mooi van kleur en knappe doortekenig in de vleugeltjes;.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Landkaartje

      Knappe opname die nu niet tot zijn volle recht komt door een roodzweem (WB ). Als je deze weg filtert zal je zien dat de vlinder
      nog scherper, contrastrijker en meer los komt van de achtergrond. Ook het groen van de bloem zal er baat bij hebben.

      Groeten,
      Eric

      Comment


      • #4
        Re: Landkaartje

        Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
        Knappe opname die nu niet tot zijn volle recht komt door een roodzweem (WB ). Als je deze weg filtert zal je zien dat de vlinder
        nog scherper, contrastrijker en meer los komt van de achtergrond. Ook het groen van de bloem zal er baat bij hebben.

        Groeten,
        Eric
        Update is gebeurt 1ste laten staan om verschil beter te zien, ik moet nog meer controle doen ben nog te snel tevreden.

        Comment


        • #5
          Re: Landkaartje

          Knappe foto! De achtergrond werkt heel goed mee!

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Landkaartje

            Mooie foto met meewerkende achtergrondkleur!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Landkaartje

              inderdaad schuwe beestje maar je hebt er deze mooi op staan
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Landkaartje

                Bedankt voor de reacties.

                Comment


                • #9
                  Re: Landkaartje

                  knappe foto

                  Comment

                  Working...
                  X